کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای مطرح شد

در خواست جمعی از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد؛ اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیئت‌های ورزشی را ندهید

5 مرداد 1400 ساعت 0:24

 جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان نامه‌ای نوشتند؛ سنت شکنی کنید و همانند گذشته اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیات‌های ورزشی و به تبع آن انزوا و قربانی شدن مفاخر ورزشی استان را ندهید!


 جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان نامه‌ای نوشتند و خواستار جلوگیری از ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیئت‌های ورزشی شدند.
به گزارش کبنا، متن نامه ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
جناب آقای بهروز جهانبخش مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد 
سلام علیکم
حضرتعالی سال‌ها خاک اداره‌کل ورزش و جوانان را خورده‌اید و با درد ورزشکاران آشنایی دارید، لذا خواهش می‌کنیم، سنت شکنی کنید و همانند گذشته اجازه ورود مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی به هیات‌های ورزشی و به تبع آن انزوا و قربانی شدن مفاخر ورزشی استان را ندهید!
 اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد سال‌هاست غرق در مسائل سیاسی و طایفه‌گرایی است. همین امر موجب گردیده نه تنها این اداره نتواند زمینه لازم برای شکوفا و بالفعل شدن استعدادهای بالقوه ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد را فراهم آورد، بلکه هم استانی‌هایی که با کمترین امکانات ورزشی و گاهی از دل فقر و تهیدستی قله‌های پیروزی و افتخار را فتح می‌کنند، بعد از مدتی به دلیل کم توجهی به تجربه، تخصص و معیشت آن‌ها، با ورزش قهرمانی زاویه گرفته و در پی لقمه نانی برای امرار معاش سرگردان می‌شوند. به گونه‌ای که مرور خاطرات دوران ورزشی این عزیزان به دلیل از دست دادن فرصت‌های گرانبهای عمر، و قدرنشناسی مسئولان استانی، به تلخ‌ترین لحظات زندگی آنان تبدیل شده است. ضمن تشکر ویژه از جناب مهدی روایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد برای میدان دادن و ارتباط صمیمی با برخی قهرمانان منزوی، و البته برخی انتقادات به این اداره، از اداره ورزش و جوانان استان و دیگر مدیران شهرستان‌ها استدعا می‌نماییم، اجازه ورود مسائل طایفه‌ای و سهم خواهان در کمین نشسته که در همه جریانات سیاسی سم مهلک می‌باشند را به آن اداره و به ویژه هیات‌های ورزشی ندهید و تمام تلاش خویش را به کار بگیرید تا از ظرفیت قهرمانان ورزشی مدال آور از همه مناطق و طوایف استان و شهرستان‌ها که ضمن تجارب ارزشمند دارای صلاحیت اخلاقی، روانی و مالی می‌باشند، استفاده حداکثری گردد.
قهرمانان مظلومی که بودجه‌های ورزشی همیشه به نام این عزیزان به استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر شده و با نام آن‌ها همیشه مسئولان ژست مدیریت گرفته و عکس یادگاری انداخته‌اند و به قولی به نام ورزشکاران اما به کام دیگران بوده است. و هیچ شخصی به اندازه این افراد نخواهد توانست استعدادهای بالقوه استان کهگیلویه و بویراحمد را کشف کرده و با برنامه‌ریزی، تلاش و دلسوزی شکوفا نماید تا شاهد رشد و توسعه ورزشی و قرار گرفتن این نهاد در مسیر مطلوب و شایسته خود باشیم و در سال‌های نه چندان دور شاهد باشیم ورزش استان علاوه بر افتخار افرینی و تزریق حس خودباوری و غرور به مردم استان و نسل‌های آینده، به بهترین شکل ممکن نمادی برای پایتخت طبیعت ایران در کشور باشد.
  
با تشکر
جمعی از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 437189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437189/خواست-جمعی-ورزشکاران-کهگیلویه-بویراحمد-اجازه-ورود-مسائل-سیاسی-طایفه-گرایی-هیئت-های-ورزشی-ندهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1