کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گفت:

دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در حال تبدیل شدن به یک مرکز آموزشی، حقوقی قضایی کارآمد

21 مرداد 1400 ساعت 1:46

دوره آموزشی مسئولیت مدنی و چالش های قضایی آن با حضور قضات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


دوره آموزشی مسئولیت مدنی و چالش های قضایی آن با حضور قضات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، روز چهارشنبه (20 مرداد 1400) معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در حال تبدیل شدن به یک مرکز آموزشی، حقوقی قضایی، کارآمد است، افزود: این دوره آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت کارگاهی و مجازی، با حضور قضات دادگستری استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، مازندران و خوزستان برگزار شد و هر یک از شرکت کنندگان از امتیاز آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

معاون منابع انسانی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در بررسی آماری فصلی ، در 3 ماهه اول سال 1400 تعداد 55 دوره آموزشی قضایی و اداری در دادگستری استان برگزار شده است.
وی با بیان این که مدت زمان دوره های آموزشی 148 ساعت بوده است، افزود: در این دوره ها تعداد 4 هزار و 30 نفر از همکاران بیش از 34 هزار و 400 نفر ساعت بوده است.
محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این دوره ی آموزشی ویژه قضات حقوقی محاکم دادگستری، شورای حل اختلاف و تجدیدنظر با تدریس دکتر حسن بادینی (عضو هیات علمی و استاد دانشگاه تهران) با رعایت پروتکل های بهداشتی، بصورت  مجازی برگزار شد.
دکتر صالحی در پایان گفت: در این دوره آموزشی سرفصل‌هایی تحت عناوین: بررسی قانون مسئولیت مدنی، مسئولیت کارفرما، میزان درصد تقصیر در مسئولیت، مسئولیت در قوانین بیمه و سایر مسائل حقوقی مربوط به آن تدریس شد.

 


کد مطلب: 437795

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437795/دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-حال-تبدیل-شدن-یک-مرکز-آموزشی-حقوقی-قضایی-کارآمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1