تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۳۹۷۳۵
کبنا گزارش می دهد

توضیحات فرماندار کهگیلویه در خصوص سفر وزیر جهاد؛گزارش ساداتی نژاد به «رییسی»جامع ترین بود/شورای اداری شهرستان در میان عشایر و میدانی بود

۱
توضیحات فرماندار کهگیلویه در خصوص سفر وزیر جهاد؛شورای اداری شهرستان در میان عشایر و میدانی بود
کبنا ؛جمعه (9 مهرماه 1400)وزیر جهاد کشاورزی،سید جواد ساداتی نژاد به عنوان نماینده رییس جمهور به شهرستان های کهگیلویه و چرام برای بازدید میدانی و ارایه گزارش مشکلات به رییس جمهور در شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد سفر کرد.
برگزار نشدن شورای اداری در شهرستان کهگیلویه باعث ایجاد شایعه در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی به فرماندار و حتی راه ندادن وی به شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد شد.
در ادامه گفت وگویی با دارا کریمی نژاد،فرماندار کهگیلویه داشته ایم تا صحت و سقم ماجرا را از زبان ایشان جویا شویم و به اطلاع عموم برسانیم.
فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با کبنا حواشی سفر وزیر جهادکشاورزی به کهگیلویه و بی توجهی به فرماندار و مدیران را تکذیب کرد و گفت:در واقع شورای اداری شهرستان کهگیلویه به صورت میدانی در میان عشایر و بررسی از پروژه ها برگزار شد که نتیجه آن هم ارایه کامل ترین گزارش از طرف وزیر به رییس جمهور در شورای اداری استان بود.
کریمی نژاد ادامه داد:هیچ برخورد نامناسبی از سوی بادیگارد ها و هیات همراه وزیر با هیچ مدیر دولتی یا مردم صورت نگرفت،و شورای اداری شهرستان هم به پیشنهاد شخص بنده کنسل شد چون زمان زیادی تا شروع شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد نمانده بود و باید همراه وزیر در این شورای مهم حاضر میشدیم.
وی افزود:وزیر جهاد کشاورزی چون سابقه نمایندگی داشتند،فردی بسیار صبور،کاردان بودند و به مسایل اشراف داشتند،از ابتدای سفر نیز در خودرو مسایل مهم شهرستان را به سمعشان رساندیم.
فرماندار کهگیلویه در پاسخ به اینکه حواشی پروژه آبرسانی 4 شهر و راه ندادن شما به جلسه خصوصی وزیر چه بود،گفت:در پروژه آبرسانی به 4 شهر هم نیز چون از ورود همه مدیران شهرستان به سالن جلوگیری شد که به دلیل این بود که مسوول پروژه تصور این جمعیت را نداشت به احترام مدیران محل را ترک کردم و پس از اینکه وزیر،اطلاعات و مشکلات پروژه را گرفت هم همراه وزیر و هیات همراه راهی شهرستان چرام شدیم.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به لیست برنامه کاری وزیر در شهرستان گفت:وزیر جهاد کشاورزی مسول بازدید از دو شهرستان  چرام و کهگیلویه بود،از ابتدای روز هم با تاخیر بازدید شروع شد و اینگونه شد که ساعت 16 و 30 دقیقه ما در چرام بودیم و شورای اداری کهگیلویه و بویر احمد هم تا ساعت 19 شروع میشد و زمانی برای برگزاری شورای اداری در کهگیلویه نبود که به پیشنهاد خودم هم شورای اداری کنسل شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،با توجه به حضور خبرنگار ما در بازدید این را هم باید گفت در این سفر اما آنچه مشهود بود هیجانی برخورد کردن بادیگاردهای جوان وزیر بود که مرتب وزیر را در آغوش می کشیدند که باعث ایجاد مزاحمت برای برخی خبرنگاران در عکاسی میشد.
تاخیر در برگزاری بازدید و ناهماهنگی  هم از جمله نقدهایی است که به اکثر سفرهای مسولان کشوری حالا با تفاوت هایی کم و زیاد وارد است.


نام شما

آدرس ايميل شما

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1