تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۳۹۸۱۱
کبنا گزارش می دهد

اولتیماتوم دادستان کهگیلویه به مدیرکل راه و شهرسازی/متولی ورودی های دهدشت کیست؟

۱۱
۴
اولتیماتوم دادستان کهگیلویه به مدیرکل راه و شهرسازی/متولی ورودی های دهدشت کیست؟
کبنا ؛بعد از چندین تصادف منجر به فوت در ورودی های دهدشت،جلسه اضطراری نیروی انتظامی با حضور دادستان کهگیلویه،اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه،اداره راه و شهرسازی و شهرداری دهدشت تشکیل و مصوباتی الزامی شد.
راهداری شهرستان موظف شد که پیمانکار ها را تعیین تکلیف و برای آسفالت جاده با زمانبندی مشخص اقدام نمایدو همینطور با پیمانکار جاده چرام به دهدشت تلفنی مکالماتی انجام گرفت.
دادستان کهگیلویه  پس از بازدید از این ورودی ها جلسه را در دادگستری تشکیل و اظهار داشت: متاسفانه کیفیت جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار بد و پر از چاله و چوله هستند که باعث خسارت های جانی و مالی به مردم می شود.
 سعادتیان با بیان اینکه ورودی‌های هر شهر نشان دهنده هویت آن شهر است گفت: متولی ورودی‌های دهدشت مشخص نیست که با شهرداری یا راه و شهرسازی و یا راهداری هستند که این خود معضلی شده است.
 وی با انتقاد از پیمانکار های جاده طولیان و چرام گفت: به چه علت کار را رها کرده‌اند؟ چون نفع پیمانکار در خاک برداری است؟ قسمت اول را انجام می‌دهند و بعداً بهانه تراشی می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه سامان دهی سه راهی طولیان به عهده اداره راه و شهرسازی است گفت: نخاله‌های حاشیه جاده پمپ بنزین فتاحی را جمع آوری کنید تا حاشیه ی امنی کنار جاده ایجاد شود و هر جایی که نیاز به نیوجرسی ونصب علائم راهنمایی و رانندگی بود اقدام کنند.
مدعی العموم شهرستان همچنبن بر بسته شدن تقاقطع پل دره شور با نیوجرسی یا خاک تاکید ویژه داشت .
وی با اشاره به اینکه شهرداری دهدشت واقعاً درآمدی ندارد و با دستان خالی چگونه جواب کارکنان خود و خدمات شهری به شهروندان را بدهدو در شهر دهدشت وضعیت این اداره به گونه ای است هر کس مسیولیت شهرداری را قبول کند دل شیر دارد.  گفت: با این حال شهرداری موظف است ورودی دهدشت به سمت چرام را زیر سازی تا به مرحله آسفالت رسانده و تحویل اداره راهداری برای اسفالت دهد و همچنین تعریض پل لوله ای طولیان بعهده شهرداری دهدشت مصوب شد.
اداره راهداری نیزموظف شد جاده بعد از تالار پردیس را هر چه زودتر آسفالت کند.و همچنین  پیشنهاد نصب سرعت کاه در دو طرف بولوار سمغان برای مهار و کنترل سرعت خودروها برای اولین بار انجام گیرد و حداقل ده سرعت کاه در این مسیر نصب شود.
حجت تقوی معاون شهرداری دهدشت دلیل عدم اتمام زیرسازی ورودی دهدشت از سمت چرام را بحث معارضات عنوان کرد و گفت:طی همین چند روز معارضات رفع شد که اقدام به انجام ادامه کار خواهیم کرد.
وی همچنین تعریض پل لوله ای سمغان را برنامه کاری شهرداری طی چند روز آتی اعلام کرد.
همتیان سرپرست جدید راه و شهرسازی شهرستان گفت: ما برای انجام یک سری از کارها و نبود دستگاه های سنگین نیاز به همکاری وهمراهی اداره راهداری داریم.
 
دیانتی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: راهداری تا زمانی که تعیین تکلیف نشود نمی‌تواند نیوجرسی، تابلو و علائم ایمنی در کنار جاده نصب کند و بعد از تعیین تکلیف توسط شهرسازی، راهداری وظیفه حفاظت را بر عهده دارد ولی برای رفاه حال شهروندان همکاری لازم را انجام می‌دهیم.
کیانی پیمانکار جاده چرام به دهدشت طی تماس تلفنی با دادستان عمومی وانقلاب  شهرستان گفت: طبق آخرین بازدیدی که حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و سید محمد موحدنماینده کهگیلویه از این جاده داشتند شهابی مدیر برنامه و بودجه استان چهار میلیارد اوراق برای این پروژه در نظر گرفتند که هنوز تخصیص داده نشده است و در صورت تخصیص آماده آسفالت این جاده هستیم
وی قول مساعد داد که ظرف ۱۰ روز آینده با مستقر کردن دستگاه‌های خود آسفالت را اغازو پل مربوطه را به اتمام برساند.
در ادامه سرهنگ شاپورعابدی که بانی برگزاری این جلسه بود با تقدیر از پیگیری های مستمر دادستان عمومی انقلاب دهدشت گفت:دادستان شهرستان در تمام وظایف محوله بررسی و همکاری لازم را داشته است
وی تصریح کرد؛اداره راه و
شهرسازی،شهرداری دهدشت و راهداری شهرستان همه پای کار هستند ولی کار این مجموعه کمی زمانبر است که امیدوارم با تدابیر دادستان و همدلی و همراهی این ادارات مردم مظلوم سمغان از این کابوس رهایی یابند
 سرهنگ عابدی تاکید کرد؛پلیس راه دهدشت _بهبهان فعالیت خود را دوچندان کرده است و تمامی خودروهای بدون پلاک و یا خودروهایی که پلاک خود را مخدوش و یا دستکاری نمایند اعمال قانون میشوند.
در پایان مدعی العموم شهرستان اداره راه و شهرسازی را الزام به اجرای مصوبات کرد و گفت:در صورتی که این اداره مصوبات را اجرایی نکندبا مدیر و مدیرکل راه و شهرسازی بعنوان ترک فعل برخورد قانونی میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دادستان
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
Iran, Islamic Republic of
دادستان باید با متخلفین که وظیفه نشناس برخورد قانونی کند
سمغون
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید عزیزانمان رو از دست بدیم
جابر
Iran, Islamic Republic of
لطفا تا آخر پیگیری کنید این میگه اون اون میگه این
ایمان
Iran, Islamic Republic of
شهرداری که خبر دارد پول نیست و میداند توانایی ندارد چرا لابی گری می‌کند تا شهردار شود. نان نیست پس برا ناااامی به چه قیمتی؟
Iran, Islamic Republic of
تابش نژاد بدرد شهرداری نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
بیست سال فقط حرف
دستور
Iran, Islamic Republic of
دهدشت شهر زباله های رها شده
شفیع پور
Iran, Islamic Republic of
ککا تخلف میبینی برخورد کن
کاغذ بازی اداری بیخیال
Romania
تا درست شود خخخخ
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
1