کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه‌ی گروه مطالبه‌گری جُنبش عَلَم خطاب به سیدمحمد موحد

16 مهر 1400 ساعت 23:14

خواسته‌ی گروه‌های مطالبه‌گر شهرستان بهمئی از نماینده محترم شهرستان، برگزاری‌جلسات با جوانان، فرهنگیان، بزرگان، فعالان سیاسی اجتماعی و اصحاب رسانه می‌باشد، این اقشار صاحبان فکر و برنامه و نظر هستند.


گروه مطالبه‌گری جُنبش عَلَم در بیانیه‌ای خطاب به سیدمحمد موحد نماینده‌ی مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نوشتند:
باسمه تعالی 
عرض سلام و ادب و احترام خدمت نماینده‌ی مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
انقلاب «وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است». گام دومی که باید در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.
گام دوم سیاست‌های کلانی را در کشور برای ما ترسیم می‌کند تا از جوانگرایی در تمام عرصه‌ها استفاده کنیم.
رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی تاکید دارند و جوان را امید اسلام و انقلاب می‌داند و او را "گره گشا"،"امیدبخش ترین نیرو"،"و محور حرکت و موتور پیشران" گام دوم انقلاب می‌داند.
قدرت و فکر جوانان در حل مشکلات ضروریست.
همانطور که در دهه ۶۰ به جوانان در جنگ اعتماد کردیم به فکر آنها اعتماد کردیم اکنون هم اگر بخواهیم ازبن بست‌ها و چالش‌های پیش روی کشور خارج شویم باید به این ظرفیت‌ها اعتمادشود و از آنها استفاده کنیم.
🔅 در دوسال اخیر دائما جامعه‌ی جوان شهرستان بهمئی درخواست جلسه با حضرتعالی را داشتند اما این امر مهم انجام نشد در سفر اخیر به شهرستان، چرا برنامه ریزان شما، جلسه‌ی با جوانان تدارک ندیدند؟ 
🔅 شهرستان بهمئی دارای ظرفیتِ نخبگانیِ جوانِ دانشجو،روحانی وطلبه می‌باشد چرا پیش قدمی از سوی شما برای دیدار با این قشرشکل نمی‌گیرد؟
🔅 چرا با اهالی فرهنگ، فعالان دغدغه‌مند فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جلسه ندارید؟
- آیا مشاوران شما باید یک عده‌ی خاص باشند؟! که برخی از آنها افراد ناآگاه، خود رای، منفعت طلب هستند.
-از جوان گرایی و دولت مردمی دور نشویم، بهمئی با سفر یک شبه وزیر و دو روزه‌ی نماینده حل نمی‌شود، وزیری که نه دیدار عمومی با جوانان نه با خانواده شهدا نه بازدید میدانی‌ از بیمارستان..
 حضور در شهرستان بایستی همراه با زمان بیشتر، جلسات نخبگانی‌ و مباحث عمیقِ‌ کارشناسانه باشد که این امر در سفرهای اخیر دیده نشد.
نماینده محترم شهرستان، حاج آقای موحد، هیچ پشت گرمی و محکم کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت نیست. با بزرگان و صاحب نظران و انسان‌های باتجربه و جوان، دارای خصوصیات "عقل سلیم"، "علم وبینش"، "تجربه"،"حسِّ خیرخواهی" و "تقوی" مشورت کنید، مشورت پشیمانی ندارد، ما را به اهداف خردمندانه می‌رساند.
این گلایه‌مندی از شما وجود دارد و خواسته‌ی گروه‌های مطالبه‌گر شهرستان بهمئی از نماینده محترم شهرستان، برگزاری‌جلسات با جوانان، فرهنگیان، بزرگان، فعالان سیاسی اجتماعی و اصحاب رسانه می‌باشد، این اقشار صاحبان فکر و برنامه و نظر هستند.

گروه مطالبه‌گری جُنبش عَلَم


کد مطلب: 439941

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439941/بیانیه-ی-گروه-مطالبه-گری-ج-نبش-ع-ل-م-خطاب-سیدمحمد-موحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1