تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۳۹۹۵۳
به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی روز جهانی کودک را تبریک گفت

۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی روز جهانی کودک را تبریک گفت
کبنا ؛در آستانه روز جهانی و هفته ملی کودک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی طی پیامی این مناسبت را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک به شرح زیر است:
به نام خدای بزرگ
بار دیگر به روز جهانی کودک رسیدیم؛ نیک می‌دانیم که کودکان سرچشمه‌های امید فردا هستند و با آن جنب و جوش شیطنت‌آمیز، نگاه‌های پر زرق و برق که شادی و کنجکاوی از آن‌ها می‌بارد و لبخندی که گویی هرگز قرار نیست از روی لب‌های آن‌ها پاک شود نمونه بارزی از عشق و محبت و انسانیت هستند.
خانه‌ای که در آن کودکی می خندد تاریک و سرد نخواهد بود و دلی که عشق به یک کودک در آن رخنه کرده هرگز غم و تنهایی را تجربه نخواهد کرد. بی شک اصل و اساس انسان بودن را در کودکان باید جستجو کرد.
از آنجایی که در تعلیم و تربیت اسلامی توصیه های اکیدی در رابطه با احترام به کودک بیان شده، روز جهانی کودک تنها یک روز برای جشن و شادی کودکان نیست بلکه یادآوری وظایفی است که بزرگترها نسبت به کودکان برعهده دارند، از جمله؛ مراقبت از کودکان و برآوردن نیازهای اولیهٔ آنان در سال‌های آغازین زندگی، ترغیب و تشویق والدین به تعلیم فرزندان، تلاش برای کاهش بیماری و مرگ و میر در کودکان، و حمایت از آنان در هنگام جنگ و حوادث طبیعی و… است.
اینجانب به عنوان مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کودکان شهرستان ، به بهانه هفته ملی کودک و به پاس ادای وظیفه‌ای که بر عهده دارم، ضمن تبریک روز جهانی و هفته ملی کودک به کودکان ایران و جهان، مربیان، اولیای تربیتی، خانواده‌ها و همه‌ی کسانی که قلبشان برای کودکان می‌تپد، امیدوارم روز جهانی و هفته ملی کودک برای کودکان ایران و همه کودکان جهان پر از صلح و آرامش، دل‌هایشان پر از شادی و لبخند میهمان همیشه‌ی لبانشان باشد و آرزو می‌کنم، همه ما بزرگترها بتوانیم زمینه به بار نشستن استعداد و توانمندی همه آینده‌سازان این سرزمین پرافتخار را فراهم آوریم.
غلامعلی مویدی 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال اظهارات تازه ظریف

جنجال اظهارات تازه ظریف

الهیان گفت: "بسیار بعید است که شخص وزیر خارجه که مسئول مستقیم برجام بوده است از متن برجام ...
جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

جشنواره «عمار» فراخوان منتشر کرد

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» فراخوان دوازدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر ...
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
1