کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

تشریح برنامه‌های هفته‌ي نیروی انتظامی شهرستان بهمئی

17 مهر 1400 ساعت 20:15

 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، برنامه‌های هفته‌ي نیروی انتظامی در اين شهرستان را تشريح كرد.


 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی، برنامه‌های هفته‌ي نیروی انتظامی در اين شهرستان را تشريح كرد.
 به گزارش کبنا، سرگرد فرزین جمشیدی، ظهر امروز در نشست خبری ویژه هفته ناجا با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار برنامه‌های مختلفی در راستای ارائه خدمت به مردم این شهرستان برگزار می‌شود.
 وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تأکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.
 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت یک جامعه در گرو امنیت آن است.
 جمشیدی به فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص جایگاه نیروی انتظامی در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: تلاش نیروهای ناجا در تقویت و ایجاد امنیت در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه تعامل با مردم از سیاست‌های مهم نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط تنگاتنگ با مردم و جامعه‌محور بودن از جمله اهداف ناجا است.
 جمشیدی بر لزوم مشارکت مردم با پلیس در خصوص کشف و شناسایی جرائم تاکید کرد و اظهار داشت: برقراری امنیت اولویت مهم نیروهای ناجا در شهرستان است.
 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای برنامه های متنوعه مختلف در هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری برنامه های ورزشی، دیدار مردمی و دیدار با اصناف از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
وی نواختن زنگ انضباط اجتماعی، حضور کارشناسان ناجا در مدارس، تشکیل اتاق فکر و بازدید دانش آموزان از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته در بهمئی عنوان کرد.
 وی در پایان خبرنگاران را پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم دانست و با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید هر موضوعی را بزرگنمایی کنند، عنوان کرد: خبرنگاران باید با تحلیل و انتشار صحیح اخبار در راستای دور کردن استرس از مردم و همکاری با پلیس گام بردارند.


کد مطلب: 439975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439975/تشریح-برنامه-های-هفته-ي-نیروی-انتظامی-شهرستان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1