کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آقای حسینی‌پور عزت گچساران و باشت بر باد نرود

10 آبان 1400 ساعت 3:05

فرصت‌ها مثل باد می‌آیند و می‌روند کمتر از یک سال دیگر فضا گچساران انتخاباتی خواهد شد و شما هنوز کار خاصی نکرده‌اید و آقایان موحد و روشنفکر و بقیه تمامی معاونین استاندار و مدیران کل را منصوب کرده‌اند و شما در بیشتر ادارات کل استانی حتی کارمند و کارشناس هم ندارید؟!


 نامه‌ی وارده؛ یکی از مخاطبان کبنانیوز متن زیر را برای این پایگاه خبری ارسال کرده که صرفاً جهت اطلاع از نظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنا، متن نامه به شرح زیر است؛
جناب آقای سید ناصر حسینی
بی‌مقدمه و بی‌تکلفات و تعارفات رایج و رسمی طلیعه سخن می‌گشاییم.
جناب آقای حسینی
توسعه پایدار و رفع بیکاری و اشتغال جوانان و حل مشکلات مردم راه دارد نه با شعار و نه با داستان سرایی و خاطر گویی حل نخواهد شد.
جناب آقای حسینی
گچساران باید در قدرت سهم داشته باشد.
جناب حسینی میدانید ۱۳۰ اداره، نهاد، شرکت، دستگاه اجرایی، معاون استاندار و مدیران داخلی استاندار در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟
سهم شما چقدر و چه میزان است؟
در دوره نماینده سابق حداقل ده اداره کل کلیدی سهم گچساران و باشت بود، الان چه؟ همان‌ها را هم الان نداریم. و یا در شرف عزل‌اند و نیروهای موحد و روشنفکر در صف انتصاب.
نکند استاندار احمد زاده را سهم خود می‌دانید؟! نه برادر، احمدزاده نزدیکترین نیرو به شخص رئیس جمهور بود و در این جایگاه منصوب گردید.
جناب حسینی از چهار معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و ۲۰ اداره کل استاتداری کهگیلویه و بویراحمد سهم شما چیست؟
از آموزش و پرورش، هلال احمر، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، آبفاضلاب، برنامه و بودجه، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج. راه و شهرسازی، بهزیستی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محیط زیست، جهاد کشاورزی، برق، گاز، آب، سهم شما چیست؟
کاش همان سید قدرت نماینده بودند حداقل در این معادلات می‌دانستند چکار کنند.
مگر در دوره حاج مسعود حسینی استاندار بویراحمدی نمی‌دانید در آن دو سال ۴ همشهری‌اش معاون استاندار بودند (جمشیدی، خلقی پور، منتظریان و براتی) و در دوره دکتر خادمی آقای محنایی و ۹ مدیرکل کهگیلویه‌ای با ایشان کار می‌کردند و چپ و راست هم نمی‌کردند)
آیا می‌دانید الان آموزش و پرورش، برنامه و بودجه، جهاد کشاورزی، امور عشایر، محیط زیست، آب و فاضلاب، بهزیستی، علوم پزشکی و دانشگاه یاسوج هیچ کدام از گزینه‌های شما برای تصدی رویت نمی‌شوند؟
آیا میدانید چهار تا مدیر اداره کوچک در باشت و گچساران برای شما عوض کرده‌اند نه تنها تاثیری بر معادلات قدرت ندارد؟ بلکه برخی مدیران کل معروف به اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر و امید از جمله میراث فرهنگی، بهزیستی، آب و فاضلاب، راهداری، برق، و ... برای بقا و دوام خود از سر استیصال تغییراتی داده‌اند که با کوپن شما بمانند؟
 جناب آقای حسینی پور
با عزت بر باد رفته گچساران و باشت چکار می‌کنید؟
۶ ماه است به انتصاب دو شهردار مشغول شده‌اید و انتصاب دو کارمند به عنوان فرماندار و بقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و پایتخت را ول کرده‌اید به امان خدا. ده‌ها معاون وزیر و معاون رئیس سازمان‌ها و مدیر کل وزارتخانه‌ها و مدیرعامل شرکت‌ها و هلدینگ های اقتصادی، بیخ گوش شما در تهران آقایان موحد، روشنفکر و هدایتخواه (بدون نگاه سیاسی) منصوب کرده‌اند، آن وقت شما هنوز دنبال تأیید و یا رد صلاحیت شهرداران باشت و گچسارانید؟
هفت شهر عشق را عطار پیمود و سی ناصر هنوز اندر خم یک کوچه‌اید.
 جناب نماینده محترم،
فرصت‌ها مثل باد می‌آیند و می‌روند کمتر از یک سال دیگر فضا گچساران انتخاباتی خواهد شد و شما هنوز کار خاصی نکرده‌اید و آقایان موحد و روشنفکر و بقیه تمامی معاونین استاندار و مدیران کل را منصوب کرده‌اند و شما در بیشتر ادارات کل استانی حتی کارمند و کارشناس هم ندارید؟!
 --------------------------------------------------------------------------
جمعی از جوانان گچساران و باشت
۹ آبانماه ۱۴۰۰
 


کد مطلب: 440738

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/440738/آقای-حسینی-پور-عزت-گچساران-باشت-باد-نرود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1