تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۴۲۱۴۰
در مراسم معارفه فرماندار شهرستان گچساران مطرح شد

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نگرفتم / از تاجگردون تشکر می‌کنم

۱۶
۲
اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نگرفتم / از تاجگردون تشکر می‌کنم
کبنا ؛فرماندار سابق گچساران حرف‌های آخرش را زد و گفت: نباید زیر پای نخبگان را خالی کرد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران در مراسم تودیع خود، اظهار داشت: بدون وابستگی به گروه، شخص و یا کسی در شهرستان گچساران مسئولیت خود را انجام می‌دادم.

بیشتر بخوانید:

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

سید ناصر حسینی‌پور: فرماندار از هر طایفه‌ای که باشد باید خادم و نوکر مردم باشد / اراضی ملی را از آقایان پس می‌گیریم / مدیرعامل شرکت نفت گچساران باید کنار مردم باشد

به گزارش کبنا، متن صحبت‌های علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران به شرح زیر است.
*برای ماندن خودم در پست فرمانداری با هیچ کسی حرف نزدم.
*کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است، شهرستانی که کریدور جنوب به جنوب است و ۱۰ درصد نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده، ۱۷ درصد جوانان در این شهرستان بیکار هستند که خیلی نگران کننده است.
*وقتی وارد این میدان شدید، متوجه می‌شوید که حکمرانی ساده نیست، مسائل خاص خود را دارد، کسانی جلوی درب فرمانداری تجمع می‌کنند، پدری که ۷ فوق لیسانس در خانه دارد، حلوی درب فرمانداری می‌آید و گریه می‌کند، در این موقع‌ها است که می‌فهمی کاری از دستت ساخته نیست، فرماندار باشی، وزیر باشی. مگر قول آن آقای وزیر [ربیعی وزیر اسبق کار] نبود که فقط 48 ساعت دوام داشت!
*بنده چارچوب دارم، فکر دارم، خط قرمز من در جمهوری اسلامی؛ بسیجی‌ها، مردم و رهبری است، ولی اشتباه ما این است که کسانی که دارای فکر هستند را برچسپ می‌زنیم.
*من در بحرانی‌ترین شرایط به شهرستان گچساران آمدم، اعتبارنامه نماینده‌اش را رد کرده اند، و فرماندار باید از روزی که می‌آید وارد گود انتخاباتی شود.
*ما درست است که از کهگیلویه بزرگ آمده‌ایم، ولی اینجا غریبه نیستیم، ما مثل طوایفی که اینجا حضور دارند، سالهای سال در اینجا حضور داشته‌ایم.
* وی به شرایط سخت مدیریت در گچساران در دوره بدون نماینده بودن اشاره کرده و گفت: آقایان مدیرکل آدرس شهرستان گچساران را فراموش کرده بودند، و ما یادآوری می کردیم که آقایان، گچساران از سمت پل بریم است! بالاخره اینجا نماینده نداشت و مسئولان هم به نماینده‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردند.

*من از اینجا فقط با موبایل و پاوربانکم می‌روم، نه زمین گرفتم، نه کسی را استخدام کردم، فحش پتروشیمی را خوردم، ولی مردم خط قرمز من بوده و هستند.
*در زمان حضور خود در فرمانداری اولین حلسه خود را با اصولگرایان گرفتم، فرماندار باید فرماندار همه مردم باشد، به همه قول‌هایی که دادم عمل کردم، می‌خواستند به من ظلم کنند و کاری را از من خواستند، ولی انجام ندادم، کاری که رضای خدا در آن نباشد، انجام نمی‌دهم.
*در طاغوت پدربزرگم کشته شد، بعد از انقلاب شهید دادیم، همه ما رزمنده هستیم و گلوله خورده‌ایم، خود من هم گلوله خورده ام.
*افتخار بنده این است که بدون وابستگی به کسی در اینجا خدمت کردم، روستایی نبوده که ۵ بار به آن روستا نرفته باشم، مردم را به اسم کوچک می‌شناسم، آقایان من رفتم، من برکنار شدم، ولی نباید زیر پای نخبگان این استان را خالی کنیم. بنده فرماندار دولت روحانی بودم انکار نمی کنم. ولی کار و تلاش زیادی صورت گرفت، این دولت هم تمام می‌شود. همه این دولت‌ها زیر سایه نظام هستند، بی تقوایی این است که بگوییم کار نشد.
*از آقای دکتر تاجگردون که تلاش‌های خوبی در این شهرستان کرد، تشکر می‌کنم، خواهش دارم که اجازه دهید این سید و رزمنده، آقای حسینی‌پور کار خود را انجام دهد، به او کمک کنید.



نام شما

آدرس ايميل شما

دولت انقلابی
Iran, Islamic Republic of
خدا گچساران را از دست شماها ازاد کند بگذار دیگران قضاوت کنند که شما وابسته به کی بودید مگه شما هم نخبه اید با لیسانس ادبیات و خنده های تصتعی و ............. فرماندار شدید ی کم پشت سرت رو نگاه کن ببین کی بودی مردم هزاران شهید و رزمنده و از پدر و پدر بزرگ و پسر ................ برای نگه داشت انقلاب از دست دادند ولی کسی حرفی نزد حالا اینا رو گفتی که پست بگیری پایان حاکمیت شما وسلام
Iran, Islamic Republic of
خداوند گچساران را از دست امثال اتابک صعیف و تاجگردون که با منفعت طلبی خودش مدیران را تحت استعمار داشت نجات داد. اما آقای حسینی پور مراقب استقلال و اقتدار مدیران باش.
Iran, Islamic Republic of
اول مطلب را خوب و به دقت بخوان بعد نظر بده . معلوم که. وگر نه اینطور پیام نمی گذاشتی
المور
Iran, Islamic Republic of
این مملکت وپست هاش برای امثال جنابعالی هست وبس!!!!
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگه به مذاقت خوش آمد، منتشر کن .
لطفا با توجه به اینکه تودیع و معارفه های زیادی در پیش داریم،رسانه ها،استاندار،مردم..... با جدیت از مدیرانی که عزل می شوند بخواهند به جای روضه خوانی، حرف های مجلس پر کن، مظلوم نمایی، توصیه های صدمن یه غاز ، کلی گویی .... صراحتا لیست کنند و بگویند که چه کارهایی کرده اند . مشخص ِ مشخص که مردم بتوانند راست و دروغ آنها را قضاوت کنند .
اگه مرد هستند یا علی . این گوی این هم میدان .
تا کی....حرف و عمل یکی میشوند
Romania
چرا آلان از تاج تعریف میکنی؟
نکنه یه ذره امید داشتی
میگم یه سوال مگه خودت مسئول نبودی چرا از کارهای عمرانی دوران مدیریتت نگفتی
چرا مدیران پشت تریبون می روند فقط تعریف و تمجید از خود می‌کنند
یک مدیر باید ریز عملکرد خود را بیان کند اما متاسفانه......
ناشناس واقعا اتابک مرد بزرگی بود حیف و صد حیف که از کارکنان وزارت کشور استفاده نمیشه همش از بیرون باید بیان چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
اتابک مرد بزرگی بود صد حیف که رفت و هزاران حیف که هیچ نیرویی از خود استانداری پست نمیگیره همه از بیرون اداره چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم نیروی اموزش و پرورش بوده
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خادمان واقعی مردم از هر طیف و گروهی ک باشند
زنبور
Iran, Islamic Republic of
آقای اتابک! خدا قوت، اجرت با خدا!
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار به کجا چنین شتابان برای همه فرملندارها تشریف میبرید یا فقط گچساران من گلایه دارم به دانشجویانی که هم درد مردم را می دانند هم درمان مردم را چطور یکی نپرسید آقای استاندار چرا آرم طایفه گرایی را کوتاه نمی کنید چرا لم تقولون لاتفعلون هستید نکنه یادت میره داخل مصاحبه ها چی می گید الان تشریف بردی سطح یا lovelیک استاندار خیلی بیشتر ازاین چیزاست حداقل یکی که تجربه داره بهش می گفتی الان اگه بقیه جاها نرید یعنی تبعیض من که یادم هست مثل مردم که یادشون هست راستی صنعت ومعدن واداره کار را گفتند گچسارانی قراربود یداش بری یواش بیی که گربه شاخت نزنه ولی به گوش باشید که اینجا مردم نون شب ندارند اما رصد می کنند شناسنامه کاریت را
Iran, Islamic Republic of
دورود و صد درود بر شرفت
خسته نباشی برادر اتابک هرجا هستی سلامت و تندرست باشیدخدا پشت و پناهت
Iran, Islamic Republic of
آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم ... زودتر که رفتی بدون تاج آب هم نمی خوردی همه گفته هات متضاد است
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
مردم سی سخت در این ده ماه از زمان وقوع زلزله ۲۹ بهمن ۹۹ تا کنون مشکلات زیادی را تحمل کرده اند
خانه های مردم نیمه کاره ماندند فصل سرما مجددا رسید
انتظار می رفت که شما بیشتر به این شهر بازدید می کردید وام ها هنوز پرداخت نشده اند مردم بی سرپناه هستند .
جهت اطلاع جنابعالی
سی سخت یک شهرزلزله و بحران زده است وجزو استان کهگیلویه وبویراحمد است
Iran, Islamic Republic of
درود بر اتابک همیشه در آتش سوزیها شخصا پای کار بود برای مدیر کل بحران مناسب است
ناشناس
اتابک اگر تو استان ویاسوج وگچساران ودهدشت خونه نخریده احتمالا سرمایه گذاری جای دیگه وطور دیگه انجام داده.چون همش صحبت تاجگردون را میکرده تو حرفاش
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1