کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

رزمایش احسان دلگری؛ توزیع 180 وسایل گرمایشی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

11 دی 1400 ساعت 13:48

180 دستگاه وسایل گرمایشی توسط ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.


180 دستگاه وسایل گرمایشی توسط ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (شنبه 11 دی ماه 1401) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح و شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام رزمایش «احسان دلگرمی» در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) یاسوج برگزار و 180 دستگاه وسایل گرمایشی بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، با بیان اینکه این رزمایش با عنوان «احسان دلگرمی» جهت توزیع وسایل گرمایشی اعم از بخار گازی، نفتی و آبگرمکن در مسجد جامع صاحب الزمان شهر یاسوج توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: افراد هدف این رزمایش شناسایی شده‌اند و از امروز کار توزیع آغاز می‌شود.
 وی افزود: این میزان وسایل گرمایشی با کمک ۳۰ گروه جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم این استان توزیع خواهد شد.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش‌های اخیر در استان هر چه سریع‌تر باید وسایل گرمایشی مذکور توزیع شوند.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، گفت: این اقدام حرکت بسیار پسندیده‌ای در شرایط آب و هوایی فعلی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: از استقرار ستاد اجرایی امام (ره) در استان تاکنون گام‌های مطلوبی برای محرومیت زدایی در استان برداشته شده است.
 وی تاکید کرد: این ستاد تاکنون چندین رزمایش مختلف داشته و بسته‌های معیشتی بسیاری در بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.
 سردار حمید خرمدل نیز با تشکر از اقدامات این ستاد در استان ابراز داشت: سپاه استان نیز ۹ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی برای دانش آموزان در استان آماده توزیع دارد که کار توزیع آن‌ها در کنار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام خواهد شد.


کد مطلب: 443023

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443023/رزمایش-احسان-دلگری-توزیع-180-وسایل-گرمایشی-بین-نیازمندان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1