کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از فعالان جریان موسوم به عدالت‌خواه؛

مهدی صدرالساداتی خلع لباس شد

فرارو , 5 بهمن 1400 ساعت 19:47

سید مهدی صدرالساداتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از خلع لباس دائم خود از روحانیت، خبر داد.


سید مهدی صدرالساداتی از فعالان جریان موسوم به عدالت‌خواه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از خلع لباس دائم خود از روحانیت، خبر داد.
صدرالساداتی در صفحه خود نوشته است:
۱. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر بخاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل توهین به رئیس این سازمان در کامنتهای یکی از پستهایم، دوباره مرا محکوم کرد و این بار بخاطر هتک حیثیت و شئون روحانیت برایم حکم خلع لباس دائم روحانیت صادر کرد .
۲. دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر در پرونده دانشگاه الزهرا با عنوان اتهامی ممانعت از حق با ذی حق نشان دادن افرادی که ذی حق نیستند دوباره محکوم به جزای نقدی کرد.
بیوگرافی سید مهدی صدرالساداتی
سید مهدی صدرالساداتی متولد 1366 در قم، روحانی فضای مجازی است فارغ التحصیل دروس حوزه و دانش آموز درس خارج در هشتمین سال می باشد، برادرش عضو شورای نگهبان بوده و شهرت خود بخاطر افشاگری علیه آقازاده ها می باشد.
تصویر

خانواده
سید مهدی برادر کوچکتر سید روح الله صدر الساداتی که نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرنگان است، می باشد که پدرشان نیز روحانی در یزد می باشد.

تصویر

ازدواج
مهدی صدرالساداتی در سال 1389 با دختر آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی ازدواج کرده که ثمره این زندگی دو دختر می باشد.
تصویر

شهرت
اوج جنجال این روحانی جوان مرداد 1397 بود که با انتشار عکس های لو رفته مهدی مظاهری آقازاده رئیس بانک مرکزی سابق خواستار توضیحات وی از این ثروت شد. این موضوع خیلی بالا گرفت و اولین جرقه شهرت سید مهدی از همینجا شروع شد.
شغل و در آمد
مهدی صدرالساداتی می گوید وضع زندگیش آنچنان مرفه نیست و چند سالی است که مستاجر هست و با شهریه که از طلبگی به میزان 1 میلیون تومان می گیرد گذران زندگی می کند و گاهی هم بصورت پاره وقت در یک موسسه کار می کند.
تصویر

جنجال ها
صدرالساداتی حالا یکی از روحانیون پرطرفدار اینستاگرام با 300 هزار فالوور می باشدو در بین جوانان شناخته شده است که هر از چندگاهی با افشاگری از برخی آقازاده ها و حتی مسئولان پرده از اختلاس گری آنها می کند و در مورد ثروتشان از آنها می خواهد که توضیحاتی بدهند او در این راه چندین بار با حمله افراد ناشناس نیز مواجه شده است.

تصویر

ماجرای مفقودی
سید مهدی به همراه برادرش سید روح الله و دو نفر دیگر در 13 شهریور 1398 هنگام عزیمت به فرودگاه مهرآباد از قم مفقود شدند و تلفن آنها و اطرافیشانشان نیز خاموش شد بعد از انواع احضار نظر مسئولان مربوطه بعد از 2 روز او در یک استوری اینستاگرام نوشت نه در قم هستند و نه اختفای اختیاری، خدا به همه رحم کند. پس از این حادثه، سید روح الله صدرالساداتی در بیانیه ای از تهدید به مرگ در صورت انجام این سفر، ممانعت از برگزاری کلاس های درس، تهمت و شایعه پراکنی، فشار و تهدید خانواده و دوستان، تهدید به دستگیری و زندان و ممانعت از سخنرانی توسط نیروهای امنیتی به شدت گلایه کرد. وی گفت که بارها تهدید به مرگ شده و بابت همین نیز تصمیم گرفته به جای سفر به حوزه انتخابی اش به جای خلوتی دور از انظار برود.

 


کد مطلب: 443947

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443947/مهدی-صدرالساداتی-خلع-لباس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1