کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

84 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد دوز دوم واکسن را تزریق کردند

28 بهمن 1400 ساعت 9:53

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۶۰۰ دُز انواع واکسن وارد کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۱۹۲ دُز به افراد ۱۲ سال به بالا تزریق شده است.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۶۰۰ دُز انواع واکسن وارد کهگیلویه و بویراحمد شده که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۸ هزار و ۱۹۲ دُز به افراد ۱۲ سال به بالا تزریق شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمدمهدی بانشی اظهار داشت: از این تعداد ۵۳۵ هزار و ۴۰۵ نفر دُز اول واکسن کرونا تزریق کرده اند که معادل  ۹۳ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: ۴۷۷ هزار و ۳۶۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد دُز دوم واکسن را تزریق کرده اند که ۸۴ درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد به حساب می آید.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: تاکنون ۱۹۳ هزار و ۳۹۴ نفر در کهگیلویه و بویراحمد دُز سوم واکسن را دریافت کرده اند.
بانشی با اشاره به واکسیناسیون کودکان پنج تا ۹ سال عنوان کرد: با توجه به اینکه در موج ششم شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تعداد زیادی از کودکان به این بیماری مبتلا شدند برای ایجاد ایمنی در برابر این بیماری همه گیر تزریق واکسن به کودکان به این گروه سنی ضروری است.
وی ابراز داشت: تاکنون دو هزار و ۲۴۰ دُز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و پاستوکووک به کودکان پنج تا ۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است


کد مطلب: 444809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/444809/84-درصد-جمعیت-کهگیلویه-بویراحمد-دوز-دوم-واکسن-تزریق-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1