کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

26 ارديبهشت 1401 ساعت 19:53

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی دکتر اسلام جاودان خرد را بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان منصوب کرد.


معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی دکتر اسلام جاودان خرد را بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان منصوب کرد.
به گزارش کبنا به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی اسلام جاودان خرد را بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
بر اساس این گزارش معاون رئیس جمهور در این حکم خطا به جاودان خرد آورده است؛ جناب آقای اسلام جاودان خرد باتوجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی و مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.
گفتنی است بیش از این جاودان خرد از اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون بعنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمت بود.
 


کد مطلب: 448061

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448061/مدیرکل-حفاظت-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1