کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین رونمایی پوستر جشنواره امام رضا (ع) خبر داد:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره ملی آئین‌های نمایشی رضوی / حضور خراسان رضوی، هرمزگان و بوشهر در جشنواره

12 خرداد 1401 ساعت 2:16

پوستر هشتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در یاسوج رونمایی شد.


پوستر هشتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در یاسوج رونمایی شد.
به گزارش کبنا، آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی آئین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی از سری برنامه‌های بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح استان و جمعی از مسئولین فرهنگی استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
امین درخشان در این آیین گفت: هشتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های خراسان رضوی، بوشهر، میناب بندرعباس و دو گروه نمایشی از استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ماه در یاسوج برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این جشنواره با همکاری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان و بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا علیه السلام خواهد بود.
وی برگزاری این جشنواره را در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی در جامعه و همچنین ایجاد نشاط معنوی بین مردم دانست.






کد مطلب: 448674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/448674/کهگیلویه-بویراحمد-میزبان-جشنواره-ملی-آئین-های-نمایشی-رضوی-حضور-خراسان-هرمزگان-بوشهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1