کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد

اجرای سند تحول بنیادین از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش 

5 تير 1401 ساعت 0:34

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: گفتمان سازی و گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی مهمترین راهبرد برای اجرایی سازی این سند است. 


مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: گفتمان سازی و گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول آفرینی مهمترین راهبرد برای اجرایی سازی این سند است. 
به گزارش کبنا، حسنعلی عزت‌خواه در جمع کارکنان‌ اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تلاش ما حرکت آموزش و پرورش بر مدار آرمان های انقلاب اسلامی و نظام است، گفت: آموزش و پرورش باید خود را به صورت یک نظام تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی، به معنای واقعی کلمه نشان دهد .
آحسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه در دولت پیشین عده ای به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ بودند افزود:آموزش و پرورش ما باید از الگوی خاص خود استفاده کند و این مهم در سند تحول بنیادین مطرح شده است.

 وی نظام تعلیم و تربیت بر مبنای اکسیر انقلاب اسلامی را ضروری خواند و گفت: دولت سیزدهم با راه اندازی قرارگاه جهادی به منظور تحول در بدنه این سازمان بدنبال تحقق اجرای کامل سند تحول بنیادین است.
آقای عزت خواه رسالت خطیر آموزش و پرورش را تربیت انسان هایی بر مبنای ارزش‌های الهی ، دینی و فرهنگ اصیل و ناب ایرانی برشمرد و افزود:تحقق این مهم مستلزم همکاری و مشارکت همه جانبه تمامی دستگاههای متولی و خانواده ها است.
وی دوری آموزش وپرورش از هرگونه حواشی و پایه گذاری مدیریت مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب را از مهمترین رویکردهای این اداره بیان کرد و گفت:باید با تعهد و مسئولیت پذیری و همچنین با ایجاد تعامل با معلمان، اولیاء دانش آموزان و نخبگان  به سمت اجرایی کردن این سند به معنای واقعی کلمه گام برداریم.


کد مطلب: 449561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449561/اجرای-سند-تحول-بنیادین-اولویت-های-اصلی-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1