تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۴۹۹۹۸
در نشست شورای مدیریت بحران

موافقت استاندار کهگیلویه و بویر احمد و رئیس منابع طبیعی کشور با پیشنهاد بسیار خوب فرماندار لنده

۰
کبنا ؛به پیشنهاد فرماندار شهرستان لنده و‌ تایید استاندار و رییس منابع طبیعی کشور در شورای مدیریت بحران روز بلوط جهت حفاظت و حراست از جنگل های زاگرس تصویب شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در جلسه شورای مدیریت بحران استان که صبح امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دکتر نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تشکیل شد پیشنهاد فرماندار لنده مبنی بر تصویب روز بلوط مورد تایید قرار گرفت.

دکتر نوبخت گفت: پیشنهاد روز بلوط با توجه به اینکه ۱۱ استان کشور از نعمت جنگل های بلوط برخوردار هستند پیشنهاد ویژه ای است و اگر این روز را ما با توجه به ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به نام و یاد این شهید عزیز در روز شهادت که هم زمان با فصل کاشت بلوط نیز هست قرار دهیم پر برکت نیز خواهد بود.

دکتر احمدزاده استاندار نیز از این پیشنهاد استقبال کردند و رییس منابع طبیعی کشور قول داد برای قرار دادن آن در تقویم رسمی تلاش خواهد کرد.

جلال دانش گفت: در این روز میتوان همایش های ویژه جهت بررسی راهکارهای حفاظت از جنگل های استان برگزار کرد و ضمن تجلیل از فعالان حوزه محیط زیست به کمک آقای آریا پدر بلوط ایران که یک میلیون درخت غرس کرد رفت و با کمک سازمان های مردم نهاد در ساریر زاگرس با حمایت نهادهای متولی تعداد قابل توجهی درخت بلوط بنشانیم و ضمن ترمیم خسارت های وارده پوشش و تراکم جنگلی زاگرس و پایتخت طبیعت ایران را به شکل قابل توجهی افزایش داد.

..............................
خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1