کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سیدناصر حسینی‌پور: در گچساران جریان انقلابی تصمیم می‌گیرد چه کسی کاندیدا شود / هر فردی را که جریان انقلابی انتخاب می‌کند، من هم حمایت خواهم کرد / از عملکرد بخشی از مدیران راضی نیستم / به هیچ عنوان در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم

1 مرداد 1401 ساعت 0:12

همانطور در دوره قبل به گچساران برای یک روز فکر نکردم به هیچ وجه به آینده فکر نمی‌کنم که کاندیدا شوم یا نشوم، در گچساران جریان انقلابی تصمیم می‌گیرد چه کسی کاندید شود، بنایراین جریان انقلابی در مورد هر کسی تصمیم بگیرد من هم یک نفر ازاین جریان انقلابی هستم و ازآن فردی که جریان نقلابی انتخاب می‌کند، من هم حمایت خواهم کرد، می‌خواهد هر کسی باشد.


سیدناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت  در پاسخ به سئوالات خبرنگار پایگاه خبری کبنانیوز گفت: همانطور که در دوره قبل به حضور در انتخابات گچساران برای یک روز فکر نکردم، به هیچ وجه به آینده فکر نمی‌کنم که کاندیدا شوم یا نشوم، در گچساران جریان انقلابی تصمیم می‌گیرد چه کسی کاندیدا شود، بنایراین جریان انقلابی در مورد هر کسی تصمیم بگیرد من هم یک نفر از این جریان انقلابی هستم و از آن فردی که جریان انقلابی انتخاب می‌کند، من هم حمایت خواهم کرد، می‌خواهد هر کسی باشد.
به گزارش کبنا، در ادامه این گفت‌وگو را می‌خوانید.
آقای سید ناصر حسینی پور نظر شما در خصوص تبلیغات زود هنگام  و فضای انتخاباتی گچساران و باشت چیست؟
گچساران سیاسی‌ترین شهر ایران است گچساران یک شهر منحصر بفرد و واقعاً یک شهر منحصر به شهر است و شرایط خاصی دارد و اما همیشه در گچساران بعداز اینکه انتخابات برگزار و فردی بعنوان نماینده مردم انتخاب و به مجلس می‌رود از فردای آنروز تعدادی از افراد شروع به تبلیغات برای دوره بعدی می‌کنند البته این موضوع امری عادی است ولی من خودم اینکار را نمی‌کنم و این را یک نوع بی تقوایی در حق مردم میدانم.
بالاخره باید فضای کار جهادی باشد بنده تا روز آخر که نماینده مردم هستم مثل روز اولی که رفتم باید کار بکنم من روز آخرم با روز اولم یکسان است چرا چون اعتقاد دارم که باید از فرصت‌ها استفاده کرد اتفاقاً باید روزهای آخر بیشتر تلاش بکنم.
آقای حسینی پور از عملکرد خودتان راضی هستید؟
این موضوع را باید مردم قضاوت بکنند نه خودم من هیچ وقت از عملکرد خودم راضی نخواهم  بود چرا؟ چون هر چقدر کار بکنیم بازهم کم کار کرده‌ایم در ضمن اجازه بدهید ما عملکرد خودمان را ارائه بدهم تا آنوقت جامعه و افکار عمومی در این خصوص قضاوت خواهند کرد پس قضاوت را باید به دست مردم داد.
آیا در انتخابات آینده گچساران و باشت کاندیدا خواهید شد؟
همانطور که در دوره قبل به حضور در انتخابات گچساران برای یک روز فکر نکردم، به هیچ وجه به آینده فکر نمی‌کنم که کاندیدا شوم یا نشوم، در گچساران جریان انقلابی تصمیم می‌گیرد چه کسی کاندیدا شود، بنایراین جریان انقلابی در مورد هر کسی تصمیم بگیرد من هم یک نفر از این جریان انقلابی هستم و از آن فردی که جریان انقلابی انتخاب می‌کند، من هم حمایت خواهم کرد، می‌خواهد هر کسی باشد.
پس اینجا دیکتاتوری نیست و خودرأیی وجود ندارد عملاً اینجا جریان نقلابی و جامعه و توده مردم هستند که تصمیم می‌گیرند و هر تصمیمی بگیرند من هم مثل همان مردم کنارشان هستم.
از عملکرد مدیران راضی هستید؟
از عملکرد بخشی از مدیران راضی نیستم.
آیا احتمال دارد خودتان دخالت کرده و دست به تغییر مدیران ضعیف و کم کار بزنید؟
نه، چون مقام معظم رهبری توصیه کرده است که نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند، من هم به هیچ عنوان دخالت نمی‌کنم من در چارچوب وظیفه نظارتی، میدانی عملکرد مدیران را به چالش می‌کشانم، وظیفه من نظارت و قانون گذاری است و در بعد نظارت وظیفه‌ام بررسی عملکرد و رصد مدیران است.
 


کد مطلب: 450635

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/450635/سیدناصر-حسینی-پور-گچساران-جریان-انقلابی-تصمیم-می-گیرد-کسی-کاندیدا-شود-فردی-انتخاب-می-کند-هم-حمایت-خواهم-عملکرد-بخشی-مدیران-راضی-نیستم-هیچ-عنوان-عزل-نصب-ها-دخالت-نمی-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1