تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۴۵۱۱۲۸
مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران خبر داد:

اعلام برنامه روز عاشورا در گچساران / همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد / توزیع برنج به نرخ دولتی جهت نذورات به هیئات مذهبی

۲
اعلام برنامه روز عاشورا در گچساران / همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد + فیلم
کبنا ؛
مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: برنامه دسته روی هماهنگ هیئات مذهبی در روز عاشورا به سمت گلزار مطهر شهدا و پس از آن اقامه نماز ظهر در مصلی برگزار می گردد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام خادمي مدیر اداره تبلیغات اسلامی گچساران امروز جمعه (14 مردادماه 1401) ضمن تسلیت ایام و لیالی عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع)در ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری عزاداران حسینی گفت: ان شاءالله برنامه هماهنگ دسته روی هیئات مذهبی صبح روز عاشورا به سمت گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.
حجت الاسلام خادمی گفت: نماز ظهر عاشورا در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.
 
 
همایش شیرخوارگان حسینی در گچساران
حجت الاسلام خادمی با تشکر از برگزار کنندگان همایش شیرخوارگان حسینی در گچساران گفت: این برنامه با دوخت لباس مخصوص و توزیع بین نوزادان و کودکان برگزار شد.
حجت الاسلام خادمی در ادامه گفت: با همکاری اداره جهاد کشاورزی و اداره صنعت معدن و تجارت بیش از 30 تن برنج جهت نذورات محرم در نظر گرفته شد.

 
خادمی با اشاره به توزیع بنرهای اهدایی به هیئات مذهبی توسط شورای هیئات مذهبی شهرستان از شهرداری دوگنبدان به جهت تقبل هزینه آن تقدیر کرد.
وی گفت: مقادیری پرچم و پارچه عزاداری بین هیئات مذهبی توزیع شد.
حجت الاسلام خادمی گفت: توزیع برنج به نرخ دولتی جهت نذورات به هیئات مذهبی انجام گرفت.
این مقام مسئول از همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به جهت اعزام مبلغین به روستاهای شهرستان و توزیع یخ بین هیئات مذهبی تقدیر کرد.
حجت الاسلام خادمی خاطر نشان کرد: مسئولین هیأت ها که می خواهند در ماه های محرم و صفر هیأت خود را بیمه کنند با عنایت به این که بیمه رازی با سازمان تبلیغات اسلامی قراردادی منعقد کرده می‌توانند به بیمه مراجعه کنند و علاوه بر مبلغ تخفیفی از 25 درصد تخفیف دیگر نیز استفاده کنند.
خادمی یادآور شد :هیأت مذهبی که در زمینه برق مشکل دارند می‌توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران و اخذ نامه خدمات مربوطه را از اداره برق شهرستان دریافت کنند.
حجت الاسلام خادمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خادمان امام حسین علیه السلام در هیئات مذهبی و مداحان و قاریان قرآن و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج افزود:جلسه هماهنگی هیئات مذهبی جهت عزاداری حضرت امام حسین(ع) با حضور مسئولان و اعضای هیئات مذهبی و مادحین اهل بیت(ع) برگزار شد.





نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1