کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به گزارش خبرنگار اعزامیِ کبنا؛

کاروان خدمات‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دچار سانحه شد / حال عمومی اعضای کاروان مساعد است

4 آبان 1401 ساعت 20:24

کاروان سلامت و خدمات‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) که با حضور دندانپزشک، پزشک عمومی، دامپزشکان و خدمات عشایر به مناطق دورافتاده و محروم استان سفر می‌کند این‌بار در مسیر جلاله دچار سانحه رانندگی شد.


کاروان سلامت و خدمات‌رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) که با حضور دندانپزشک، پزشک عمومی، دامپزشکان، و خدمات عشایر به مناطق دورافتاده و محروم استان سفر می‌کند این‌بار در مسیر جلاله دچار سانحه رانندگی شد.
به گزارشکبنا، ستاد اجرایی فرمام امام خمینی(ره) به صورت هفتگی از مناطق محروم استان بازدید می‌کند. کاروان سلامت و خدمات‌رسانی این ستاد عصر امروز در راه سفر به جلاله از دورافتاده‌ترین مناطق استان دچار سانحه رانندگی شد.
بر اساس گزارش خبرنگار اعزامی کبنا که در این بازدید، کاروان سلامت و خدمات‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام را همراهی می‌کرد، ابوذر صناعی‌نیا معاون اجتماعی این ستاد و یکی از دندانپزشکان همراه این کاروان، در سانحه رانندگی دچار آسیب و به بیمارستان اعزام شدند. بر اساس این گزارش، حال عمومی آنها مساعد است و سفر این کاروان خدمات‌رسانی نیز از سر گرفته شده است.
گفتنی است صناعی‌نیا نقش مهمی در رهبری این کاروان خدمات‌رسانی و سلامت دارد. ستاد اجرایی فرمان امام با تحمل رنج سفر، به صورت هفتگی کاروانی خدمات‌رسان را به مناطق محروم استان گسیل می‌دارد تا به صورت میدانی، مشکلات، کمبودها و نیازمندی‌های مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک مشاهده کند.








کد مطلب: 453776

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/453776/کاروان-خدمات-رسانی-ستاد-اجرایی-فرمان-امام-ره-دچار-سانحه-حال-عمومی-اعضای-مساعد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1