کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران:

فعالان فرهنگی به نسل جوان نگاه بازنگرانه ای داشته باشند

18 آبان 1401 ساعت 12:09

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در خصوص موضوعات اجتماعی روز و حجاب که غوغاسالاری به راه افتاده، مبلغین فرهنگی ما در مدارس فعال شده اند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: در خصوص موضوعات اجتماعی روز و حجاب که غوغاسالاری به راه افتاده، مبلغین فرهنگی ما در مدارس فعال شده اند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام خادمی اظهار کرد: اگر ارتباط حسنه ای ایجاد شود و در این ارتباط ابعاد مختلف مسئله تبیین شود، مشکلات جامعه روشن شود، توانایی ها و استعدادهای جوانان نیز روشن شود نسل جوان ما را آگاه تر و هوشیارتر خواهد شد.
حجت الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: از فعالان فرهنگی دعوت می کنیم که به نسل نوجوان و جوان نگاه مجدد و بازنگرانه ای داشته باشند چون این نوجوانان در معرض فریب و آسیب فراوانی قرار دارند، اگر بتوانیم اطلاعات عمومی و بصیرت بیشتری در جامعه ایجاد کنیم این نوجوانان فریب نمی خورند.
وی گفت: در گچساران خانم هایی داریم که با دختران نوجوان ارتباطات دوستانه و مذهبی ایجاد کرده اند، طرحی کشوری تحت عنوان «دختران حاج قاسم» وجود دارد که در این طرح ارتباطاتی میان دختران نوجوان ایجاد می شود و برنامه هایی اجرایی می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران اظهار کرد: از طرفی مدرسه معارف اسلامی صدرا در رده متوسطه اول و دوم جای خوبی برای کسانی است که می خواهند برنامه های دینی را بیشتر پیگیری کنند، آموزش هایشان در سطح بالایی باشد و روحیه معنوی شان نیز قوی شود.
حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: جمع صمیمی و مذهبی و هیئتی ایجاد شده و بستر مناسبی برای کسانی است که می خواهند ابعاد مذهبی خود را قوی تر کنند.
 


کد مطلب: 454083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454083/فعالان-فرهنگی-نسل-جوان-نگاه-بازنگرانه-داشته-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1