کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اولین کنگره بزرگ شهید سلیمانی با حضور وزیر ارشاد در یاسوج برگزار می‌شود

12 دی 1401 ساعت 20:10

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور وزیر ارشاد خبر داد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور وزیر ارشاد خبر داد.
به گزارش کبنا، اولین کنگره فرهنگی و هنری اسطوره مقاومت ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و استانی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، پانزدهم دی ماه ساعت 14:30 در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود.
درخشان _مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ در این خصوص اظهار داشت: در این کنگره، از آثار و تولیدات متعدد فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که مرتبط با مکتب شهید سلیمانی و با محوریت ایران قوی تولید شده، رونمایی خواهد شد.
          
وی عنوان کرد: فیلم کوتاه مردمی، شعر آئینی، موسیقی، سرود و نماهنگ، استاپ‌موشن و تولیدات دیجیتال و همچنین آثار هنرهای تجسمی در رشته‌های طراحی، نقاشی، پوستر، خوشنویسی، تولید شده است
درخشان گفت: از آنجایی که در سیره و مکتب شهید سلیمانی، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای تولید و نشر آثار و محصولات فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف وجود دارد، این کنگره فرصتی ایجاد کرد تا هنرمندان توانمند، خلاق و دغدغه‌مند کهگیلویه و بویراحمد بتوانند در همه عرصه‌ها و رشته‌ها به تولید اثر مرتبط با رشته هنری خود، اهتمام جدی داشته باشند و از طرفی بتوانیم یک جریان فرهنگی و هنریِ مؤثری در جهت اهداف انقلاب اسلامی با محوریت ایران قوی و نقش مؤثر شهید سلیمانی در محور مقاومت، در منطقه ایجاد کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: همچنین برنامه‌ها و سرکشی از پروژه‌ها به‌ویژه تالار مرکزی یاسوج در سفر وزیر پیش‌بینی شده که در صورت فراهم شدن شرایط، این برنامه‌ها نیز عملی خواهند شد.


کد مطلب: 456501

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456501/اولین-کنگره-بزرگ-شهید-سلیمانی-حضور-وزیر-ارشاد-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1