کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بیست سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ابراز نگرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری بانک‌ها

18 دی 1401 ساعت 21:24

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل برای بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه فعال انتقاد کرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم همکاری برخی بانک‌های عامل برای بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه فعال انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری عصر امروز در بیست سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی از مواردی که به کارگروه رفع موانع تولید محول می‌شوند، وظیفه عادی دستگاه‌های اجرایی هستند و نیازی به طرح و مصوبه این کارگروه ندارند اما با این حال ما آن‌ها را مصوب می‌کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: تمام مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان لازم الاجرا بوده و هیچ مدیر و دستگاه اجرایی نباید در اجرای آن‌ها تعلل کنند
وی تصریح کرد: این مصوبات در اجرا با قانون مغایرت ندارند و با تلاش، همت و هماهنگی بانک‌ها با بخش‌های دولتی و خصوصی و دستگاه‌های متولی می‌توانیم موجب رونق تولید در استان شویم.
عسکری تأکید کرد: هدف ما رونق تولید و اشتغال است و تمام اقدامات و فعالیت‌ها را در این راستا جلو می‌بریم و ما خلاف قوانین نمی‌خواهیم تصمیم بگیریم، اگر مصوبه‌ای قانونی است ولی خارج از محدوده اختیارات استانی بوده، مدیر مربوطه از طریق دستگاه ملی خود پیگیری کرده، مجوز گرفته و آن را اجرایی کند.
وی با بیان اینکه، حوزه اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رونق تولید باشد، تأکید کرد: رونق بخشی به تولید و اشتغال دو راهبرد مهم است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال تحقق آن باشد.پ
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد
عسکری با بیان اینکه از دیگر رسالت حوزه اقتصادی، سرمایه‌گذاری با استفاده از ظرفیت‌ها است افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال ایجاد رونق و حل مشکلات واحد‌های تولیدی در سریع‌ترین زمان و در چارچوب قانون باشد.
وی با تأکید به اینکه همه دستگاه‌های مرتبط در این کارگروه عضو هستند و برای رفع موانع با دید مثبت تلاش کنند گفت: با هماهنگی مجموعه دستگاه‌های اجرایی، دولت حمایت می‌کند، بخش خصوصی هم باید نسبت به تعهدات خود پایبند باشند و کار‌ها در زمان‌بندی مشخص پیش برود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: واحد‌های دارای مشکل که از مصوبات کارگروه تسهیل استفاده کرده، به تعهدات خود نیز به موقع عمل کنند و توانایی مدیریت و سرمایه‌گذاری شخصی نیز داشته باشند.
وی ابراز کرد: بانک‌های عامل هم با در نظر گرفتن شرایط، رعایت حال سرمایه‌گذاران و متقاضیان سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینان را داشته باشند.
در این نشست مشکلات شش واحد تولیدی که عمدتاً خواستار دریافت تسهیلات جدید بودند، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 456774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456774/ابراز-نگرانی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-عدم-همکاری-بانک-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1