کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نستهن مقدم در گفت و گو با خبرنگار کبنا؛

شهرداری یاسوج تا پایان بارش ها پای کار است / مردم در پویش برف تکانی همکاری کنند / همه محورهای اصلی و محلات باز است

27 بهمن 1401 ساعت 13:42

شهردار یاسوج از باز بودن همه محورهای اصلی شهر خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی و ستاد بحران شهرداری در سطح شهر حضور دارند و تا زمانی که بارش ها ادامه داشته باشد به حال آماده باش و فعالیت هستند.


شهردار یاسوج از باز بودن همه محورهای اصلی شهر خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی و ستاد بحران شهرداری در سطح شهر حضور دارند و تا زمانی که بارش ها ادامه داشته باشد به حال آماده باش و فعالیت هستند.
شهردار یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا، امروز پنج شنبه (27 بهمن ماه 1401) گفت: با هشدارهای ستاد بحران و هواشناسی، ستاد بحران شهرداری به حال اماده باش کامل و ماشین آلات آماده انجام برف روبی شدند.
نستهن مقدم بیان کرد: با شروع برف تقسیم کار انجام گرفت و دستگاه ها به محورهای خاص اصلی و مراکز حیاتی درمانی و بیمارستان ها اعزام شدند.
مقدم بیان کرد: آنچه که در این برف ایجاد گله و مشکل کرد و قدرت مانور ماشین آلات برف روبی را کاهش داد عدم استفاده شهروندان از رنجیر چرخ بود، به ویژه در مسیر مهریان به یاسوج که در این محور، پل مهریان با انسداد جدی مواجه شد، سه ماشین شهرداری وارد عمل شدند و تا نمک پاشی در جاده انجام نگرفت خودروها نتوانستند از جاده بالا بیایند.
شهرداری یاسوج گفت: چون توپوگرافی شهر ما حتی نسبت به شهرهایی که بارش برف بیشتری دارند، خاص است و منطقه سردسیری هستیم، مردم باید همیشه تجهیزات لازم را داشته باشند، همیشه در این سالها در ورودی جاده اصفهان، و همچنین مهریان به سمت یاسوج تجربیاتی از مشکلات ترددی وجود داشته است.
مقدم با اشاره به اینکه «این آمادگی در شهرداری و تیم های عملیاتی شهرداری برای ادامه فعالیت وجود دارد» افزود: همه محورهای اصلی و حتی در محلات تردد روان است ولی احتمال اینکه تداوم بارش برف را داشته باشیم وجود دارد.
مقدم خاطرنشان کرد: پویشی را از شهروندان یاسوجی برای برف تکانی از درختان درخواست کردیم، که بدوم تعارف هیچ کسی در این خصوص همکاری نکرد.
وی افزود: این کار را نیروهای فضای سبز و نیروهای ستادی شهرداری در حال حاضر انجام می دهند، ان شالله تا مادامی که برف در حال بارش است تیم های شهرداری نیز در حال کار و آماده باش هستند.
شهردار یاسوج گفت: اگر مورد خاصی برای نمک پاشی یا اعزام دستگاه نیاز باشد، مردم از طریق سامانه ستاد حوادث شهرداری به اطلاع ما برسانند.
مقدم ابراز کرد: از رسانه ها به دلیل مشارکت با شهرداری و همچنین برای همکاری در پویش برف تکانی از مردم عزیز تشکر می کنیم.
وی افزود: همانگونه ای که مردم از جلوه های زیبای شهر وارد معابر می شوند سعی کنند در معابر توقف نکنند تا مشکلی از این بابت پیش نیاید.
مقدم خاطرنشان کرد: پلیس راهور همکاری ویژه ای با شهرداری داشت و با حضور رئیس شورای شهر، سازمان های آتش نشانی، اجراییات و ستاد بحران پای کار هستیم.


کد مطلب: 458531

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458531/شهرداری-یاسوج-پایان-بارش-پای-کار-مردم-پویش-برف-تکانی-همکاری-کنند-همه-محورهای-اصلی-محلات-باز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1