کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جانشین پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد:

راه‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است / احتمال ریزش کوه / رانندگان پارک نکنند

28 بهمن 1401 ساعت 10:41

جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران احتمال ریزش کوه و رانش زمین در همه گردنه‌های سخت گذر وجود دارد.


جانشین پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش شدید برف و باران احتمال ریزش کوه و رانش زمین در همه گردنه‌های سخت گذر وجود دارد.
به گزارش کبنا، سرهنگ حسن دانایار با اشاره به اینکه رانندگان هنگام تردد در مسیر‌های سخت گذر احتیاط کنند، افزود: فقط در محدوده تونل گل زردون و جاده یاسوج به باغچه سادات امروز پدیده مه صبحگاهی و لغزندگی وجود داشت که توسط عوامل راهداری نمک پاشی انجام شد.
جانشین پلیس راه استان با بیان اینکه در منطقه کاکان بارش سنگین برف داشتیم، بیان کرد: جاده برای تردد دو طرفه کم عرض است و انتظار می‌رود تا بازگشایی کامل، رانندگان با احتیاط برانند.
وی همچنین از باز بودن جاده پاتاوه به دهدشت خبر داد و گفت: رانندگان هنگام تردد از این مسیر در مناطق مرتفع و احتمال رانش کوه احتیاط کرده و در این مکان‌ها پارک نکنند.
سرهنگ دانایار همچنین به ترافیک روز گذشته در جاده یاسوج به بابامیدان اشاره کرد و افزود: حجم سفر بسیار زیادی به مناطق گرمسیری انجام شده که پیش‌بینی می‌شود فردا شنبه شاهد ترافیک سنگینی در این جاده باشیم.
وی از رانندگان خواست سفر خود را مدیریت کرده و به اواخر شب موکول نکنند تا از بروز گره ترافیکی جلوگیری شود.


کد مطلب: 458559

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458559/راه-های-اصلی-کهگیلویه-بویراحمد-باز-احتمال-ریزش-کوه-رانندگان-پارک-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1