کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر شورای فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد: والدین جهت مراقبت از فرزندان از اینترنت ویژه کودکان و نوجوانان استفاده کنند

2 خرداد 1402 ساعت 14:13

دبیر شورای فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارتباطات در راستای حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرده است.


دبیر شورای فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارتباطات در راستای حفاظت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرده است.
به گزارش کبنانیوز، سید محمود رادمنش_ مدیرکل ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد_ در خصوص فعال شدن اینترنت کودکان و نوجوانان گفت: اینترنت کودکان و نوجوانان در راستای سند حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی در سال ۹۸ ارائه و مواد آن به تصویب رسیده است.
دبیر شورای فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وزارت ارتباطات اخیراً در راستای محافظت از کودکان و نوجوانان در فضای پر مخاطره فضای مجازی و مدیریت دسترسی، اینترنت کودکان و نوجوانان را راه‌اندازی کرده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: والدین می‌توانند سرویس اینترنت کودکان و نوجوانان را بر روی هر سیم کارتی که در اختیار کودکان قرار می‌دهند با شماره‌گیری #۴۵۶* فعال کنند که بعد از فعال شدن، کودک یا نوجوان تنها به سایت‌های مورد تأیید و مناسب سن‌ایشان متصل خواهد شد.
رادمنش با بیان اینکه خانواده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ir. ۴۵۶ مراجعه کنند گفت: با راه‌اندازی اینترنت کودکان و نوجوانان آن‌ها نمی‌توانند در فضای آزاد و ولنگار اینترنت ر‌ها باشند و هر سایتی را باز، گوگل را سرچ و به هر تصویری دسترسی داشته باشند، صرفاً سایت‌هایی برای این کودکان باز می‌شود که مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و متناسب با سنین این افراد است.


کد مطلب: 462667

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462667/دبیر-شورای-فضای-مجازی-کهگیلویه-بویراحمد-والدین-جهت-مراقبت-فرزندان-اینترنت-ویژه-کودکان-نوجوانان-استفاده-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1