کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز؛

تجمع اهالی زیلایی درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ صدای ما را بشنوید

2 شهريور 1402 ساعت 11:03

صبح امروز برخی از اهالی زیلایی از شهرستان مارگون با حضور درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اعتراض خود را نسبت به تغییر محل بخشداری زیلایی اعلام کردند. 


صبح امروز برخی از اهالی زیلایی از شهرستان مارگون با حضور درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اعتراض خود را نسبت به تغییر محل بخشداری زیلایی اعلام کردند. 
به گزارش کبنا، در آستانه انتخابات قرار است بخشداری زیلایی پس از چند سال وقفه مستقر شود. اما گویا برخی در پی آن هستند، بخشداری نه در محل تصویب شده پیشین که در محل جدیدی مستقر شود.
بخشی از ساکنین منطقه زیلایی با تجمع درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اعتراض خود را به جابجایی بخشداری ابراز کردند.
یکی از افراد حاضر در این تجمع در خصوص علت اعتراض خود گفت: در رابطه با بخش زیلایی که همزمان با شهرستان شدن مارگون و استقرار فرمانداری در این شهرستان، تصویب شده بود، ما اینجا جمع شده‌ایم.
وی تأکید کرد: قرار بر این شد که بخشداری در زیلایی مستقر شود. اما متأسفانه با کارشکنی‌های که از سال 1398 صورت گرفته ما شاهد این هستیم که برخی خواسته غیرقانونی دارند مبنی بر این‌که بخشداری به مکانی دیگر منتقل شود.
وی افزود: جابجایی بخشداری از محل قانونی خود که نسبت به سایر مناطق برخورداری بیشتری از شاخص‌های توسعه را دارد، اقدامی غیرقانونی است.
وی تصریح کرد: از مسئولین انتظار داریم جلوی این خواسته غیرقانونی که قصد دارند بخشداری را از موشمی سفلی به محلی غیراستاندارد و فاقد هر گونه شاخص اداری منتقل کنند را بگیرند.
وی در پایان تأکید کرد: از مسئولین انتظار داریم صدای مردم زیلایی را بشنوید و به خواسته‌های ما توجه کنید تا تفرقه‌ای ایجاد نشود.


کد مطلب: 466217

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466217/تجمع-اهالی-زیلایی-درب-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-صدای-بشنوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1