کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه سرفاریاب:

سرفاریاب مشکل آب شرب و کشاورزی دارد / مردم بخاطر آب بیماری گرفته اند / خیلی از روستاها خالی از سکنه شده اند / چرا بودجه آب و فاضلاب استان برگشت خورد؟

7 مهر 1402 ساعت 9:30

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه سرفاریاب دیدار کرد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه سرفاریاب دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز، در سفر روز جمعه (7 مهرماه 1402) هیئتی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد به منطقه سرفاریاب، امام جمعه سرفاریاب با اشاره به محرومیت این بخش گفت: بعضی از روستاهای این بخش به خاطر نبود امکانات و خدمات خالی از سکنه شده اند.
حجت الاسلام محمدتقی زارعی‌پور ضمن تقدیر و تشکر از حضور این هیئت در منطقه محروم سرفاریاب اظهار کرد: 18 سال است که سرفاریاب بخش و شهر شده ولی هنوز ورودی‌های این شهر ساماندهی نشده‌اند و هیچ وجهه‌ای ندارد.
وی افزود: می گویند آب شرب مشکلی ندارد، ولی این آبی که مردم استفاده می کنند آب کشاورزی است، لذا، کشاورزی که کار و درآمد مردم از این طریق بوده منفعل مانده است.
حجت الاسلام زارعی‌پور بیان کرد: ما شنیده ایم بودجه آب و فاضلاب استان برگشت خورده در حالی که هر چقدر ما فریاد زدیم و گفتیم آب اینجا مشکل دارد ولی فایده‌ای نداشت.
امام جمعه سرفاریاب افزود: فرزندان ما با بیماری به پزشک مراجعه کرده‌اند و پزشکان گفته‌اند که بیماری بخاطر آب است.
حجت الاسلام زارعی پور گفت: محرومیت در کل این شهر وجود دارد، سرفاریاب جز شهر چرام محسوب می شود ولی ما اگر کار اداری داشته باشیم اول باید برویم دهدشت، بعد چرام بیاییم.

 


کد مطلب: 467541

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467541/سرفاریاب-مشکل-آب-شرب-کشاورزی-مردم-بخاطر-بیماری-گرفته-اند-خیلی-روستاها-خالی-سکنه-شده-چرا-بودجه-فاضلاب-استان-برگشت-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1