کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی؛

ضرب‌الاجل بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات تقاطع‌های غیرهمسطح

24 مهر 1402 ساعت 20:22

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب‌الاجل یک ماهه به مدیران دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات تقاطع غیرهمسطح استان خبر داد.


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از ضرب‌الاجل یک ماهه به مدیران دستگاه‌های متولی برای رفع مشکلات تقاطع غیرهمسطح استان خبر داد.
«محمدمهدی صالحی» در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی گفت: جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان با هدف بررسی مطالبات مردمی در خصوص پرداخت حق و حقوق قانونی پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح جاده «یاسوج – سمیرم» واقع در روستای گندی خوری و تقاطع غیر همسطح جاده «یاسوج - اقلید- سی‌سخت» واقع در تنگ مهریان و مشکلات آن‌ها برگزار شد.
وی افزود: مقرر شد مدیران دستگاه‌های متولی نسبت به رفع مشکلات، اقدام و نتیجه را ظرف یکماه به شورای دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی با حضور بازرس کل استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل دیوان محاسبات، هراست کل، مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون نظارت و بازرسی بازرسی کل استان و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با هدف بررسی مشکلات تقاطع غیرهمسطح استان در سالن جلسات بازرسی‌کل استان برگزار شد.


کد مطلب: 468184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/468184/ضرب-الاجل-بازرس-کل-کهگیلویه-بویراحمد-رفع-مشکلات-تقاطع-های-غیرهمسطح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1