کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد: دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها قابل قبول نیست

13 آذر 1402 ساعت 19:23

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل با نمایندگان را قبول داریم اما اینکه از صفر تا صد نماینده‌ها بخواهند در عزل و نصب‌ها دخالت کنند قابل قبول نیست.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعامل با نمایندگان را قبول داریم اما اینکه از صفر تا صد نماینده‌ها بخواهند در عزل و نصب‌ها دخالت کنند قابل قبول نیست.
به گزارش کبنا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی انقلابی و مکتبی است و معتقدیم که آیت الله رئیسی نیروی انقلابی است و وفادار به نظام و رهبری و ولایت است.
وی افزود: آیت الله رئیسی خادم مردم است و رصد‌ها نشان می‌دهد در همین مسیر در حال پیش رفتن است و سفر‌های استانی وی بسیار کم نظیر است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سفر‌های رئیس جمهور نمادین نیست و به وضوح این موضوع دیده می‌شود. البته توصیه می‌شود آقای رئیسی باید نیرو‌هایی را در مسئولیت‌ها منصوب کند که مثل خودش انقلابی و ولایی باشند و دوندگی داشته باشند.
حجت الاسلام عبودی در ادامه با اشاره به ارتباط میان دولت و مجلس، ابراز کرد: دولت ضمن تعامل با مجلس ضروری است در بحث عزل و نصب‌ها نباید به حرف نماینده‌ها گوش دهد.
وی ادامه داد: نمایندگان نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند و اینجا تعارفی وجود ندارد و نمایندگان نباید ناراحت شوند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کار نماینده عزل و نصب نیست و طبق قانون، کار نماینده قانون‌گذاری و نظارت است و دولت نباید این اجازه را بدهد.
حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: تعامل با نمایندگان را قبول داریم اما اینکه از صفر تا صد نماینده‌ها بخواهند در عزل و نصب‌ها دخالت کنند قابل قبول نیست.


کد مطلب: 470010

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470010/رئیس-شورای-سیاستگذاری-ائمه-جمعه-کهگیلویه-بویراحمد-دخالت-نمایندگان-عزل-نصب-ها-قابل-قبول-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1