کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

قیمت انواع آجیل در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد / بدون چشم‌پوشی با گران‌فروشی برخورد می‌شود

23 آذر 1402 ساعت 19:25

دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشگیری از گران فروشی، طرح نظارت بر بازار شب یلدا در یاسوج آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد.


دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پیشگیری از گران فروشی، طرح نظارت بر بازار شب یلدا در یاسوج آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد.
هاشم قاسمی افزود: بازرسان اتاق اصناف بر قیمت انواع کالای شب یلدا شامل شیرینی، خشکبار، آجیل، انواع میوه به ویژه هندوانه، انار و ملزومات تزیینی شب یلدا در شهر یاسوج نظارت می‌کند.
وی بیان کرد: بازرسان با جدیت و بدون چشم پوشی با گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و سایر تخلفات در بازار شب یلدا نظارت و با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.
دبیر اجرایی اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هم اکنون هر کیلوگرم پسته فندقی شور و خام چهار میلیون و ۷۱۰ هزار ریال، پسته احمد آقایی شور و خام پنج میلیونن و ۵۷۰ هزار ریال، پسته اکبری دست چین ۶ میلیون ریال، مخلوط اصیل با تخمه ژاپنی چهار میلیون ریال، آجیل مخلوط پنج میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و تخمه کدوی ایرانی گوشتی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و تخمه کدوی گوشتی یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در بازار یاسوج به فروش می‌رسد.
قاسمی ادامه داد: همچنین قیمت هر کیلوگرم انار ۴۵۰هزار ریال، هندوانه کیلویی ۲۰۰ هزار ریال، سیب (سفید و قرمز) کیلویی ۴۵۰هزار ریال، هر کیلوگرم کیوی ۵۶۰ هزار ریال تعیین شده است.
وی تأکید کردد: ۵۰۰ تن هندوانه برای عرضه در روز‌های پایانی فصل پاییز امسال در یاسوج تأمین شده و این میزان میوه ضروری شب یلدا از سوی ۱۷۰ واحد صنفی عرضه می‌شود.
قاسمی ابراز کرد: هیچ کمبودی در بازار استان برای میوه شب یلدا وجود ندارد.
وی بیان کرد: مردم گرانی میوه و آجیل شب یلدا را به شماره تلفن ۱۲۴ گزارش دهند تا با متخلفان برخورد جدی شود.


کد مطلب: 470356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470356/قیمت-انواع-آجیل-کهگیلویه-بویراحمد-مشخص-بدون-چشم-پوشی-گران-فروشی-برخورد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1