کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد؛

آتش زدن بیل مکانیکی یک پیمانکار در شهرستان لنده

30 دی 1402 ساعت 21:30

اخیراً ویدئویی از آتش گرفتن بیل مکانیکی یک پیمانکار بر سر پروژه ای در شهرستان لنده در فضای مجازی دست به دست می شود.


مشکل معارضات از معضلاتی است که گاها پروژه ها را تا چندین سال درگیر خود می کند و مشکلات زیادی را از نظر هزینه ای و زمان به بار می آورد.
به گزارش کبنانیوز، اخیراً ویدئویی از آتش گرفتن بیل مکانیکی یک پیمانکار بر سر پروژه ای در شهرستان لنده در فضای مجازی دست به دست می شود.
گازرسانی در روستاهای لنده پروژه ای است که توسط پیمانکار در حال انجام است اما گویا به نظر می رسد که یکی از معارضات محلی مربوط به زمین یکی از این روستاییان حل نشده باقی مانده و گفته می شود این فرد روستایی اقدام به آتش زدن بیل مکانیکی پیمانکار کرده است.
آیا شرکت گاز در جهت رفع معارضات اقدامات عملی و در خوری انجام نداده است یا کم کاری صورت گرفته است؟ پیمانکاری که بخاطر این توسعه خدمات در شهرستان در حال کار است، چه کسی باید جوابگوی خسارات وارده به او باشد؟ 
همچنین در فضای مجازی آمده است که : دو شب پیش در حین گاز رسانی به روستاهای لنده کار می‌کردم که یک نفر با فرزندان خود اومدند و بیل مکانیکی رو اتش زدند خواهشمندم رسانه ها اطلاع رسانی کنید که مسئولین قضایی استان و شهرستان لنده پیگیری کنند، این آقا گفته که (پروژه) نباید شرکت گاز از جلوی زمین من رد بشه و یک بار هم پاسگاه منطقه بازداشتش کرده ولی تعهد داده جلوگیری نکنه و بعد که بیرون اومده، دست به اتش زدن بیل مکانیکی زده است.
   
این کلیپ در فضای مجازی منتشر شده است.


کد مطلب: 471606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471606/آتش-زدن-بیل-مکانیکی-یک-پیمانکار-شهرستان-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1