کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سید محمد موحد: بودجه کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری نمایندگان مجلس 30 درصد افزایش داشته است

12 بهمن 1402 ساعت 21:17

سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ گفت: با تلاش نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد بودجه استان 30 درصد رشد داشته است.


سید محمد موحد، نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ گفت: با تلاش نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد بودجه استان 30 درصد رشد داشته است.
 
به گزارش کبنا، شامگاه (پنجشنبه 12 بهمن‌ماه 1402) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نامزدهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ (سید محمد موحد، علی مژدهی‌پور، فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان) برگزار شد.
سید محمد موحد در این جلسه در پاسخ به برخی از انتقاداتی که به او وارد شده بود، اظهار کرد: روند جلسات باید به گونه‌ای باشد که چالش‌ها به وجود نیاید.
وی در ادامه گفت: وطیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت است، اینکه می‌گویند؛ قانون ضعیف است، آثارش را در جاهایی باید ببینیم که قرار است اثربگذارد.
موحد در ادامه به دفاع از عملکرد مجلس پرداخت و گفت: مرجعی بالاتر از ولایت نیست، مقام معظم رهبری در چندین سخنرانی فرمودند، مجلس انقلابی است. رهبری یقیناً با رصد کامل این فرمایشات را می‌فرمایند و ما اعتقاد داریم که رهبری حرف بیهوده نمی‌زد  و حرف هایش از روی اصول و مبانی دین است.
وی گفت: کاندیداها اگر برنامه دارند، برنامه‌هایشان را اعلام کنند، جامعه از مباحث چالشی نفعی نمی‌برد.
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ فرزاد نجات‌نیا که به عملکرد موحد انتقاداتی را وارد کرد، گفت: جاده پاتاوه - دهدشت در همین 4 سال تکمیل شد و 600 میلیارد تومان قرارگاه خاتم‌الانبیا از دولت طلب دارد.
وی تاکید کرد: اعتبارات و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر پیشنهاد نمایندگان در مجلس 30 درصد افزایش داشته است. پس کجا نماینده حضور ندارد؟ این موضوع را استاندار و رسانه‌ها رسماً اعلام کرده‌اند، آیا اینها دروغ است.
این نماینده مجلس گفت: آب منطقه‌ای 820 میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده که بیش از 400 میلیارد تومان متعلق به پروژه آبرسانی کهگیلویه است و بیش از 200 میلیارد تومان آن متعلق به لیکک است. پروژه آبرسانی لیکک در حال محو شدن بود که دوباره آن فعال شد.
وی افزود: برق لنده یکی از معضلات اساسی استان بود که با تخصیص 450 میلیارد تومان به سرانجام رسید و برق لنده پایدار شد. اینها با پیگیری بنده که مستندات آنها را هم دارم، انجام گرفته است.
موحد در ادامه گفت: پتروشیمی دهدشت را نگاه کنید، اعتبار آن در سال‌های قبل مشخص بود و این سال‌ها هم مشخص است الان 900 نفر در آن مشغول به کار هستند. پتروشیمی چرام و مینی پالایشگاه غربی در حال پیگیری و انجام هستند.


کد مطلب: 472080

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472080/سید-محمد-موحد-بودجه-کهگیلویه-بویراحمد-پیگیری-نمایندگان-مجلس-30-درصد-افزایش-داشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1