کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بدو ورود به یاسوج مطرح شد:

سخنگوی دولت: آمدیم تا هم شنونده مسائل و مشکلات باشیم و هم طرح‌های متعدد بهره‌برداری شوند

20 بهمن 1402 ساعت 14:30

سخنگوی دولت گفت: بیش از ۲ هزار طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف و در دهه پر فروغ فجر امسال در سطح کشور و استان‌ها بهره‌برداری شد.


سخنگوی دولت گفت: بیش از ۲ هزار طرح بزرگ عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف و در دهه پر فروغ فجر امسال در سطح کشور و استان‌ها بهره‌برداری شد.
به گزارش کبنا، علی بهادری جهرمی امروز جمعه (20 بهمن‌ماه 1402) در سفر به یاسوج اظهار کرد: در این ایام هر یک از اعضای هیأت وزیران می‌همان حداقل یک استان بوده‌اند.
بهادری جهرمی یادآور شد: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راهسازی، بهداشت و سلامت و صنعت و کشاورزی و شیلات، فرهنگ، آموزش و طرح‌های زیرساختی آب و برق و صنعت و پتروشیمی بوده است.
وی بیان کرد: ایام فجر بهانه‌ای شد تا بتوانیم توفیق پیدا کنیم در جمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی افزود: امروز با دعوت استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به این استان غنی و سرشار از مواهب و ظرفیت‌های متنوع آمدیم تا هم شنونده مسائل و مشکلات باشیم و طرح‌های متعددی که به واسطه ایام دهه فجر آماده شده است بهره‌برداری شوند.
امید است جهت رشد اقتصادی و اشتغال آفرینی مثل این استان‌ها نیازمند توسعه سعه طرح‌ها فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را استفاده کنیم سرمایه‌گذاری‌ها و طرح‌ها باید به سمت صادرات محصولات برویم.


 


کد مطلب: 472339

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472339/سخنگوی-دولت-آمدیم-هم-شنونده-مسائل-مشکلات-باشیم-طرح-های-متعدد-بهره-برداری-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1