کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازداشت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده + جزئیات

25 فروردين 1403 ساعت 17:08

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته تهران در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه دستگیر شدند.


همسر و دختر احمدرضا عابدزاده در خیابان فرشته تهران در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه دستگیر شدند.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، خانم لطیفیان و نگار عابدزاده، همسر و دختر احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال در خیابان فرشته تهران در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه به علت کشف حجاب دستگیر شدند.
یک منبع آگاه ضمن تایید خبر بازداشت همسر و دختر عابدزاده گفت: ماموران طرح عفاف و حجاب بعد از ظهر امروز در یکی از خیابان های شمال تهران به خانم لطیفیان و نگار عابدزاده، همسر و دختر احمدرضا عابدزاده به دلیل بدحجابی تذکر دادند اما این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران به موقت بازداشت و سپس آزاد شدند.
فارس: دختر و همسر عابدزاده به خاطر کشف حجاب تذکر گرفتند، اما به دلیل ایجاد تنش بازداشت شدند / این دو اکنون آزاد شده اند
به نوشته فارس، یک منبع آگاه با تایید این خبر گفت: خانم لطیفیان همسر و نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده بعدازظهر امروز به دلیل کشف حجاب در یکی از خیابان های شمال شهر تهران مورد تذکر ماموران طرح عفاف و حجاب قرار گرفتند. این دو نفر به دلیل ایجاد تنش و درگیری با ماموران بازداشت شدند اما بررسی ها حاکی از آن است که این خانم‌ها پس از بازداشت موقت آزاد شدند.

طرح عفاف و حجاب موسوم به طرح نور از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شده و با بدحجابی برخورد قانونی خواهد شد.


کد مطلب: 474794

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474794/بازداشت-همسر-دختر-احمدرضا-عابدزاده-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1