کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم محسن منصوری؛

چه کسی رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد شد؟

25 خرداد 1403 ساعت 18:33

محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی حکمی سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. افتخاری هم‌اکنون رئیس حوزه علمیه خواهران در استان فارس است.


محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی طی حکمی سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد. افتخاری هم‌اکنون رئیس حوزه علمیه خواهران در استان فارس است.
به گزارش کبنا، محسن منصوری طی حکمی سید ابراهیم افتخاری را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.


در حکم افتخاری آمده است؛
با سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه سید الشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی و با اعتقاد و باور به استمرار مسیر درخشان و پر افتخار کار تلاش و خدمت صادقانه رئیس جمهور شهید به موجب این حکم جنابعالی را که بحمد الله برخوردار از تعهد انقلابی و سوابق موفق اجرایی می‌باشید به عنوان «مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی دکتر سعید جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود با رعایت موازین اسلامی مدنظر قرار دادن گفتمان انقلاب اسلامی و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب موارد ذیل را مورد توجه و مبنای عمل در فعالیت‌های انتخاباتی قرار دهید.
1- پایبندی به اصول اخلاقی و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات.
2- استفاده فراگیر از همه ظرفیت‌های موجود در استان شامل اقشار اصناف گروه‌ها و سلایق مختلف به ویژه بهره‌مندی حداکثری از سرمایه مهم و مؤثر نخبگان حوزوی و دانشگاهی.
3-  تسریع در در فعال‌سازی ستاد‌های شهرستانی و برنامه‌ریزی برای استقرار و فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در گستره شهر‌ها و روستا‌ها.
4 - توجه ویژه به حضور و نقش ممتاز و مؤثر بانوان در فعالیت‌های ستاد.
5-  اهتمام به حضور و استفاده از توان خلاقیت و نوآوری جوانان به عنوان عناصر پیشران در فعالیت‌های ستاد.
6- طراحی و اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی بر مبنای ارائه الگویی از رقابت سالم، پرشور و مؤمنانه.
7- استفاده از منابع مالی پاک و داوطلبانه مردمی و پرهیز از اسراف در تبلیغات.
سلامتی و دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

محسن منصوری
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی


کد مطلب: 477032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477032/کسی-رئیس-ستاد-انتخاباتی-سعید-جلیلی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1