کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش یاوران قالیباف مطرح شد؛

استقبال مردم از نماینده سابق بویراحمد / روشنفکر: حتی کسانی که دکتر قالیباف را قبول ندارند می گویند او برنامه دارد، کارآمد است، و می داند که مشکلات کشور را به چه صورتی مرتفع کند

5 تير 1403 ساعت 19:38

همایش یاران دکتر روشنفکر، یاران دکتر قالیباف در خیابان تختی یاسوج برگزار شد.


همایش یاران دکتر روشنفکر، یاوران دکتر قالیباف در خیابان تختی یاسوج برگزار شد.
    
به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت: شرایط ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس ایجاد شده است.
روشنفکر بیان کرد: در قانون اساسی به ویژگی های رئیس جمهوری اشاره شده است، رئیس جمهور بعد از رهبری عالی ترین مقام کشور است.
وی افزود: در بحث انتخابات فرد صالح و اصلح داریم، بین این شش نفر کاندیدا قطعا شخصی برجسته تر و کامل تر و توانمندتر وجود دارد، حتی کسانی که دکتر قالیباف را قبول ندارند می گویند آقای قالیباف برنامه دارد، کارآمد است، و می داند که مشکلات کشور را به چه صورتی مرتفع کند.
نماینده سابق مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: با آقای قالیباف از سال ۱۳۸۶ ارتباط دارم، ولی در این چهار سال از نزدیک ایشان را شناختم، اقای قالیباف با دردها آشنا است.
وی گفت: در مدتی که ریاست مجلس را برعهده داشت، به قوانینی رسیدگی کرد که در مجلس خاک می خوردند، بحث رتبه بندی معلمان، خانواده و جوانی جمعیت، بحث سربازی، بحث مسکن و اشتغال از مواردی است که آقای قالیباف به آنها ورود کرده است.
روشنفکر خاطرنشان کرد: همه کاندیداها فرزندان این نظام هستند ولی باید ببینیم چه کسی مرد عمل است، کار به عمل برآید، کار هر کسی مملکت داری نیست، آن هم با این مشکلاتی که وجود دارد.




کد مطلب: 477507

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477507/استقبال-مردم-نماینده-سابق-بویراحمد-روشنفکر-حتی-کسانی-دکتر-قالیباف-قبول-ندارند-می-گویند-او-برنامه-کارآمد-داند-مشکلات-کشور-صورتی-مرتفع-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1