کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

قاضی‌زاده هاشمی انصراف داد / مردم، کارشناسان و مجریان سرکار بودند

7 تير 1403 ساعت 0:39

قاضی‌زاده هاشمی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد. بعد از اینکه هاشمی‌قاضی‌زاده ده‌ها ساعت در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت کرد و مستندهای تبلیغاتی او از طرق شبکه‌‌های صدا و سیما پخش می‌شود و مردم ایران، کارشناسان و مجریان تلویزیونی ساعت‌ها پای حرف‌های او می‌نشیند در این لحظه آخر کنار می‌رود. گویا مردم و همه سرکار بودند. این چه معنی می‌تواند داشته باشد؟


بعد از اینکه هاشمی‌قاضی‌زاده ده‌ها ساعت در برنامه‌های مختلف تلویزیونی شرکت کرد و مستندهای تبلیغاتی او از طرق شبکه‌‌های صدا و سیما پخش می‌شود و مردم ایران، کارشناسان و مجریان تلویزیونی ساعت‌ها پای حرف‌های او می‌نشینند و در این لحظه آخر کنار می‌رود. گویا مردم و همه سرکار بودند. این چه معنی می‌تواند داشته باشد؟
به گزارش کبنا، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در متنی نوشت:
خداوند بزرگ را برای توفیق خدمت در کنار شهید رئیسی عزیز به ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و آن مدت را ذخیره آخرت خود می‌دانم.
اینجانب پس از ضایعه دردناک پرواز اردیبهشت، نیت کردم تا به منظور دفاع از سیره و کارنامه شهید رئیسی در انتخابات ثبت‌نام کرده و خود را با هدف تداوم راه آن مرد بزرگ در معرض رای ملت ایران قرار دادم و احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزد‌های انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.
خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم. همواره معتقد بوده و هستم که گفتمان و شیوه عمل شهید عزیزمان در قامت یک رئیس جمهور مردمی و ولایی گمشده سالیان درازی بود که محرومان و ولایتمداران در جستجویش بودند.



قاضی‌زاده هاشمی همچنین در توئیتی نوشت: ‏رَبِّ أَدخِلنِي مُدخَلَ صِدقٍ وَأَخرِجنِي مُخرَجَ صِدقٍ
  انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است.
 به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد. 
‏ از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.
انتخابات ریاست جمهوری


کد مطلب: 477557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477557/قاضی-زاده-هاشمی-انصراف-مردم-کارشناسان-مجریان-سرکار-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1