کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تماس تلفنی موحد با غلامرضا تاجگردون و محمد بهرامی؛

مجلس به کام استان کهگیلویه و بویراحمد / تبریک موحد به تاجگردون و بهرامی / موحد در سودای ریاست کمیسیون اصل نود

10 تير 1403 ساعت 20:28

از بابت انتخاب شما برادران گرامی خوشحالم و کمافی سابق در راستای توسعه استان کنار شما عزیزان هستم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.


کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی یکی از کمیسیون‌های خاص مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به شکایات مردمی از عملکرد سه قوه (قوه مجریه، قوه قضاییه، قوه مقننه) است.
به گزارش کبنانیوز، سیدمحمد موحد طی تماس تلفنی انتخاب غلامرضا تاجگردون را به‌عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محمد بهرامی را بعنوان نایب رئیس کمیسیون انرژی تبریک گفت.  
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ ضمن تبریک و آرزوی توفیق گفت: انتخاب شما قطعاً مایه فخر و مباهات است و‌امیدوارم از ظرفیت‌های موجود برای توسعه استان استفاده شود.  
وی ادامه داد: از بابت انتخاب شما برادران گرامی خوشحالم و کمافی سابق در راستای توسعه استان کنار شما عزیزان هستم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.  
 حجت الاسلام موحد عضو اصلی و دائم کمیسیون اصل نود است و رئیس کمیسیون اصل نود پس از معرفی گزینه‌ها توسط هیئت رئیسه در صحن علنی با رای تمامی نمایندگان انتخاب می‌شود.
گفتنی است انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برگزار و غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس این کمیسیون در اجلاسیه اول مجلس دوازدهم انتخاب شد. همچنین محمد بهرامی نیز به عنوان نایب دوم کمیسیون انرژی مجلس دوازدهم انتخاب شدند.


کد مطلب: 477713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477713/مجلس-کام-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تبریک-موحد-تاجگردون-بهرامی-سودای-ریاست-کمیسیون-اصل-نود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1