کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری استان:

۷ نقطه پرتصادف در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح شد

12 تير 1403 ساعت 12:06

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳ کیلومتر راه تعریض و ایمن سازی شده و هفت نقطه پر تصادف اصلاح شده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳ کیلومتر راه تعریض و ایمن سازی شده و هفت نقطه پر تصادف اصلاح شده است.
به گزارش کبنانیوز،  حمید رضا پیمانجو افزود: ۱۶ دستگاه تونل تعمیر و رنگ آمیزی شده است، حدود ۸۸۵۹ کیلومتر خط کشی و ۱۹۹۰۲ تابلو اخباری و انتظامی نصب شده است‌.
وی گفت: حدود ۳۸ کیلومتر گاردریل تعمیر، نصب و جمع آوری شده است و اجرای روشنایی ۶۷ نقطه صورت گرفته است. ۲۲ کیلومتر سیستم روشنایی راه و تونل انجام گرفته است.
پیمانجو تاکید کرد: لکه گیری و روکش آسفالت راه های شریانی، اصلی و بزرگراه در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۵ کیلومتر انجام و ۱۴۰۲ حدود ۱۵۴ کیلومتر انجام شده است.
وی ادامه داد: مزایای همه نیروهای راهداری پرداخت شده و هیچ بدهی وجود ندارد. لکه گیری ۹۰ کیلومتر در سال ۱۴۰۱ و ۹۰ کیلومتر در سال ۱۴۰۲ مربوط به راه های فرعی و روستایی انجام شده است.
مدیرکل راهداری استان اظهار کرد: ۸۰ میلیارد تومان نوسازی و بهسازی و تعمیرات بخش ساختمان در اداره کل راهداری استان انجام شده است.
وی تاکید کرد: تعمیرات ۷ راهدار خانه بین راهی به مبلغ بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، ۴ باب تعمیر پلیس راه و قرارگاه در سطح استان با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان انجام شده است.
پیمانجو خاطرنشان کرد: ۲پلیس راه در پاتاوه دهدشت و یاسوج به اقلید پیش بینی شده است‌.


کد مطلب: 477762

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477762/۷-نقطه-پرتصادف-کهگیلویه-بویراحمد-اصلاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1