کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی انجام گرفت

خداحافظی ملک‌‌‌حسینی از دادستانی یاسوج / موسویان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود

10 شهريور 1403 ساعت 9:19

طی حکمی از سوی مقام عالی قضایی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.


طی حکمی از سوی مقام عالی قضایی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش کبنانیوز، سید علی ملک‌حسینی از دادستانی یاسوج خداحافظی کرد و سید وحید موسویان از قضات جوان استان کهگیلویه و بویراحمد جایگزین وی می‌شود.
ملک‌حسینی طی دوره مدیریت خود یکی از چهره‌های مقبول و مردمی بوده و با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ارتباط بسیار خوبی ایجاد کرد.
نقش پررنگ ملک‌حسینی در اتفاقات مختلف قضایی استان موجب اطمینان خاطر عمومی بود. با وجود ملک‌حسینی، در سال‌های اخیر، نگرانی از بابت حق‌وحقوق عمومی بسیار کم بوده و این اطمینان وجود داشت که دادستانی همیشه با تصمیمات قاطع خود، از تضییع حقوق مردم جلوگیری می‌کند. 
سید وحید موسویان از قضات جوان، باتجربه و قانون‌مند استان کهگیلویه و بویراحمد است. وی در تیرماه 1401 به‌عنوان مدیر برتر قوه قضائیه شناخته شد. موسویان پیش‌ازاین معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب گچساران و جانشین دادستان این شهر و علاوه‌برآن رئیس شعبه ۵ دادگاه عمومی حقوقی یاسوج و سرپرست شوراهای حل اختلاف مرکز استان، قاضی اجرای احکام و شعب شوراهای حل اختلاف استان و در مقطعی نیز معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، همچنین رئیس اداره تصفیه ورشکستگی دادگستری استان را نیز در کارنامه خود دارد و از حیث مجموعه خدمات به‌عنوان مدیر برتر قوه قضائیه در سال ۱۴۰۱ شناخته شده است.
 سید علی ملک‌حسینی باسابقه خدمتگزاری ۵ساله در منصب دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در جایگاه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد منصوب خواهد شد.
به گزارش کبنا، فردا یکشنبه (11 شهریورماه 1403) مراسم تودیع و معارفه با حضور دادستان‌کل کشور برگزار می‌شود.

خداحافظی ملک‌‌‌حسینی از دادستانی یاسوج / موسویان دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شودسید وحید موسویان، دادستان جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 490175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490175/خداحافظی-ملک-حسینی-دادستانی-یاسوج-موسویان-دادستان-مرکز-استان-کهگیلویه-بویراحمد-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1