کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزینه نهایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است

موحد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز: در انتخاب استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد اولویت با فرزندان استان است / کارآمدی استاندار مهم‌تر از بومی یا غیربومی بودن است / تا الان هیچ مشکلی بین نمایندگان وجود ندارد و نظر واحدی دارند / درصورتی‌که دولت استاندار غیربومی انتخاب کند، سعی می‌کنیم دولت را همراهی کنیم

13 شهريور 1403 ساعت 18:54

سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، کارآمدی استاندار را مهم‌تر از بحث بومی یا غیربومی بودن دانست و گفت:  مهم برای ما این است که استاندار در خدمات به مردم و وظایف محوله بتواند نقش‌آفرینی (مثبتی) داشته باشد.


با سرکار آمدن دولت چهاردهم کم‌کم شاهد تغییر مدیران ارشد در سطح ملی و استان‌ها هستیم. بنابر گزارش‌های دولت چهاردهم تمامی استانداران به جز یک استان تغییر خواهند کرد. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌هایی است که به جهت حواشی رخ‌داده پیرامون استاندارش در کانون توجهات قرار دارد و زمزمه‌هایی پیرامون گزینه‌های استانداری به گوش می‌رسد.
       
به گزارش کبنانیوز، سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، کارآمدی استاندار را مهم‌تر از بحث بومی یا غیربومی بودن دانست و گفت:  مهم برای ما این است که استاندار در خدمات به مردم و وظایف محوله بتواند نقش‌آفرینی (مثبتی) داشته باشد.
موحد اولویت اول نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را گزینهٔ بومی دانست و اظهار کرد: در مرحله اول ما معتقدیم که فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد از توانایی، قدرت، اقتدار و سلامت در خدمات‌دهی برخوردارند. به اعتقاد من اولویت با فرزندان استان باید باشد. به دلیل اینکه در جاهای مختلف نشان دادند که هم‌توانش را دارند و هم از سلامت برخوردارند.
وی با بیان اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در موضوع انتخاب استاندار نظر واحدی دارند، گفت: تا الان هیچ مشکلی بین نمایندگان وجود ندارد و نظر واحدی دارند. امیدواریم ادامه‌دار باشد. باتوجه‌به اینکه معیار انتخاب استاندار خدمت بهینه به مردم است، درصورتی‌که دولت به نتیجه برسد استاندار غیربومی انتخاب کند ما قطعاً سعی می‌کنیم دولت را همراهی و کمک کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ جهت انتخاب استاندار، هماهنگی با نماینده ولی‌فقیه، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس و سایر افرادی که در استان نقش دارند را خواستار شد و جمع‌بندی نمایندگان استان را افراد بومی و از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد اعلان کرد.


کد مطلب: 490291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490291/موحد-گفت-وگوی-اختصاصی-کبنانیوز-انتخاب-استاندار-آینده-کهگیلویه-بویراحمد-اولویت-فرزندان-استان-کارآمدی-مهم-تر-بومی-یا-غیربومی-بودن-الان-هیچ-مشکلی-بین-نمایندگان-وجود-ندارد-نظر-واحدی-درصورتی-که-دولت-کند-سعی-می-کنیم-همراهی-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1