کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

چرخش مدیران کل دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد / قهرمان آسیا عزل، کارشناس عمران جایگزین می‌شود

2 مهر 1403 ساعت 20:30

چرخش مدیران کل دولت سیزدهم و تحول در ورزش کهگیلویه و بویراحمد، قهرمان آسیا عزل می‌شود، کارشناس عمران جایگزین می‌شود.


چرخش مدیران کل دولت سیزدهم و تحول در ورزش کهگیلویه و بویراحمد، قهرمان آسیا عزل می‌شود، کارشناس عمران جایگزین می‌شود.
به گزارش کبنا، اخیراً مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ورزش یکی از شهرستان‌ها که دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم ورزشی و قهرمانی و نایب‌قهرمانی آسیا یک‌رشته ورزشی را در کارنامه خود دارد و از چهره‌های ورزشی شناخته شده در حوزه ورزش است را بدون هیچ دلیل خاصی عزل و یکی از بستگان نماینده آن شهرستان را که لیسانس عمران دارد و در دفتر فنی این اداره کل مشغول بوده است را برای چرخش از دولت سیزدهم به دولت چهاردهم و تکیه بر نماینده فعلی شهرستان برای ابقای به‌عنوان مدیر تربیت‌بدنی شهرستان منصوب کرده است.
در قانون به‌کارگیری مدیران، داشتن شرایط احراز یکی ملاک‌های اساسی است که مدیران باید مدنظر قرار دهند، اما از ابتدای امسال، در شهرستان بویراحمد، مدیرانی در شهرستان منصوب می‌شوند که نه‌تنها یک روز سابقه مدیریت ندارند، بلکه شرایط دیگر احراز را ندارند؛ ولی سازمان‌های ناظر و بازرسی به‌راحتی از کنار موضوع رد می‌شوند و این در حالی است که دولت قبل برای چندین مدیر قبل از صدور حکم به دلیل آنچه شرایط احراز خوانده می‌شد جلوگیری شد (بیمارستان شهید جلیل و...) و چند نفر به دلیل نداشتن شرایط احراز حکمی صادر نشد، شبکه بهداشت و... ؛ حال چگونه است که الان خبری از این و یا آن شرایط احراز و... وجود ندارد و این یک سیاست یک بام و دوهوا را چگونه باید باور کنیم و از طرفی خود مدیران کل دولت سیزدهم هم کاملاً تغییر اندیشه داده‌اند، گویا آنان نبودند که در ستاد آقای جلیلی با امکانات دولت در رفت‌وآمد بودند.


کد مطلب: 490963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490963/چرخش-مدیران-کل-دولت-سیزدهم-کهگیلویه-بویراحمد-قهرمان-آسیا-عزل-کارشناس-عمران-جایگزین-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1