کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آخرین حرف‌های احمدزاده با مدیران دولت سیزدهم / بعد از من همه شماها را تغییر می‌دهند / سرتان را بالا بگیرید و جلال و شوکت‌تان را از دست ندهید / 95 درصد مدیران را خودم انتخاب کردم / حواشی علیه من از طرف کسی است که فکر می‌کند رقیبش هستم

3 مهر 1403 ساعت 11:54

جلسه وداع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران استان برگزار شد. در این جلسه که معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران‌کل حضور داشت. احمدزاده دولت رئیسی را دولت پاک، معنوی، مردمی و پای‌کار دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور دین‌دار و معنوی بود که شهادت مزد عملکردش بود.


جلسه وداع استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران استان برگزار شد. در این جلسه که معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران‌کل حضور داشت. احمدزاده دولت رئیسی را دولت پاک، معنوی، مردمی و پای‌کار دانست و گفت: آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور دین‌دار و معنوی بود که شهادت مزد عملکردش بود.
به گزارش کبنا، شب گذشته آخرین جلسه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران استانی برگزار شد. در این جلسه احمدزاده آخرین توصیه‌‌های خود را خطاب به مدیران دولت سیزدهم کرد و گفت: شما مدیران دولت سیزدهم، دولت آقای زئیسی که فردی معنوی، مومن و انقلابی بود، هستید. سرتان را بالا بگیرد و شوکت و جلال خود را از دست ندهید و برای پُست و ماندن در جایگاه‌ها تلاش نکنید، همه شماها را بعد از من کنار می‌گذارند. 
یکی از منابع‌مطلع حاضر در این جلسه گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه بیان کرد که 95 درصد مدیران دولت سیزدهم را خودم انتخاب کردم. مدیران دولت سیزدهم مدیران خوب و توانمندی بودند. من می‌توانستم از مدیران غیربومی استفاده کنم؛ اما ترجیح دادم از توان نیروهای بومی برای توسعه استان بهره ببریم.
این منبع مطلع بیان کرد: احمدزاده استاندار سابق در این جلسه به مدیران تأکید کرد که شماها را حتماً تغییر می‌دهند و خیلی برای ماندن تلاش نکنید.
همچنین در این جلسه احمدزاده گزارشی از اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم ارائه داد و گفت: همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ باید به این دولت کمک کنید و تا ساعت آخر که هستید با این دولت همکاری لازم را داشته باشید.
بنا به گفته منابع مطلع، احمدزاده استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: تمام حواشی که برای بنده ایجاد شده، از سوی فردی بود که فکر می‌کرد من رقیب او خواهم بود. [انتخابات آینده مجلس]

پی‌نوشت:
احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاید تنها کسی را که بدون دخالت نمایندگان مجلس انتخاب کرده، سید افضل حسینی رئیس دفتر و فخراحمد مدیرکل حراست استانداری بود. 99 درصد مدیران استان با دخالت نمایندگان، سیاسیون و صاحبان نفوذ انتخاب شدند.
دولت وفاق ملی و سیستم غلام‌رضا تاج‌گردون و سایر نمایندگان این‌گونه نیست که تمام مدیران را دم تیغ بگذرانند و قطعاً مدیران پاک دست و کارآمد و توانمند در این دولت جدید جایگاه دارند.
نه‌تنها مدیران دولت سیزدهم بلکه شنیده شده که احمدزاده برای ارتقا و پیدا کردن جایگاه برای خود در دولت پزشکیان تلاش‌هایی داشته است.


کد مطلب: 490980

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490980/آخرین-حرف-های-احمدزاده-مدیران-دولت-سیزدهم-بعد-همه-شماها-تغییر-می-دهند-سرتان-بالا-بگیرید-جلال-شوکت-تان-دست-ندهید-95-درصد-خودم-انتخاب-کردم-حواشی-علیه-طرف-کسی-فکر-می-کند-رقیبش-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1