کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار رئیس‌کل دادگستری و دادستان یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه گذشت؟

5 مهر 1403 ساعت 20:08

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فعال شدن کارگروه جذب سرمایه‌گذار با هدف رشد و توسعه استان تأکید کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فعال شدن کارگروه جذب سرمایه‌گذار با هدف رشد و توسعه استان تأکید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یدالله رحمانی روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای قضایی استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:‌ امیدوارم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم بتوانیم اهدافی که شهدا جان خود را تقدیم کردند را دنبال کنیم و ماحصل زحمات رضای خداوند و بهبود زندگی مردم باشد.
استاندار با اشاره به اینکه در استان‌های کمتر برخوردار آنچه بیشتر از کار سیاسی لازم و ضروری است کار در حوزه اقتصادی، عمرانی و اجرایی است، افزود: ماحصل کار در این حوزه‌ها باید منجر به بهبود شاخص زندگی مردم شود.
وی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها در کنار تأمین امنیت موضوع معیشت مردم و رفع دغدغه آن‌ها است، عنوان کرد: دولت چهاردهم دولت وفاق، همدلی و همراهی با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و ظرفیت‌های طبیعی است و نیازمند حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کمک دستگاه قضایی هستیم اما باید راهکاری وجود داشته باشد که با حفظ محیط زیست بتوانیم فعالیت‌های اقتصادی برای مردم تعریف کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امکانات و ظرفیتی که کهگیلویه و بویراحمد دارد باید منجر به بهبود زندگی مردم شود.
رحمانی با تأکید بر کارآمدی شورای تأمین استان بیان کرد: امنیت و فراهم کردن بستر برای فعالیت بخش خصوصی و حوزه تولید از وظایف دولت است.
وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین وظیفه مدیران حمایت از تولید است، گفت: در کنار کارگروه تسهیل نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم تا بتوانیم کار‌های بزرگی در سطح استان انجام دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: البته به معنایی که در گذشته کاری انجام نشده نیست و کار‌های زیادی صورت گرفته اما موقعیت جغرافیایی استان به نحوی است که همه زیرساخت‌ها باید فراهم شود.
وی بیان کرد: اتصال به شبکه ریلی، داشتن فرودگاه کارآمد، احداث آزاد راه و بزرگراه و کامل شدن راه‌ها زمینه‌ساز حضور و جذب سرمایه‌گذار است و تا زمانی که این زیرساخت‌ها را نداشته باشیم نمی‌توانیم در حوزه تولید به رقابت بپردازیم.
رحمانی بر فراهم شدن زمینه حضور سرمایه‌گذار در استان و همچنین تسهیل صدور مجوز‌ها تأکید کرد و گفت: کارگروه جذب سرمایه‌گذاری در استان فعال شود و دستگاه قضایی، سیستم مالیاتی و تأمین اجتماعی به کمک بخش تولید بیایند تا موانع پیش رو رفع شود.
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با بیان اینکه نرخ جرم با مسائل اقتصادی مرتبط است، گفت: با وجود پتانسیل‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری در استان هستیم.
محبوب افراسیاب با تأکید بر اینکه توسعه استان مورد توجه باشد، افزود: نگاه جزیره‌ای کمکی به توسعه این استان نمی‌کند و کهگیلویه و بویراحمد باید یکپارچه شود.
وی بیان کرد: دستگاه قضایی در کنار مجموعه اجرایی استان قرار دارد و با تمام توان این مجموعه را کمک می‌کند.


کد مطلب: 491069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491069/دیدار-رئیس-کل-دادگستری-دادستان-یاسوج-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1