تاریخ انتشار
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۹۱۱۳۹
فرزاد بابکان پور مدیرکل امور شهری و شهرداری‌‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز؛

پرده‌برداری از ابلاغ مشکل‌دار شهردار دهدشت

۰
پرده‌برداری از ابلاغ مشکل‌دار شهردار دهدشت
کبنا ؛
درحالی‌که شهر دهدشت نیازمند کار و تلاش فزاینده است و مردم انتظارات زیادی از شورای شهر و شهرداری دارند، مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ایرادات ابلاغ شهردار شهر دهدشت پرده برداشت.
به گزارش کبنا نیوز، فرزاد بابکان پور در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: به دلیل یک گزارشی که درباره اعضای شوراهای شهر کهگیلویه بود، از وزارت کشور استعلام 5 عضو شورای شهر را خواستیم آقای خسرو دیدار، دو عضو شورای شهر چرام، آقای آران پور معاون آموزش‌وپرورش دهدشت، آقای خشنود رئیس نمایندگی شهر سرفاریاب، جواب استعلام این بود که حضور 4 نفر به دلیل اینکه پست معاونت دارند، ایرادی ندارد، ولی در خصوص آقای دیدار مشکل وجود دارد و این موضوع ابلاغ شد.
بابکان پور اظهار کرد: آقای دیدار تمکین نکردند، پرونده به هیئت حل اختلاف رفت، این هیئت رأی سلب عضویت و بازگشت تمام وجوه دریافتی توسط ایشان را صادر کرد. آقای دیدار به هیئت حل اختلاف مرکزی کشور مراجعه و نسبت به رأی اعتراض کرد، و ما هم اصلاً به این ماجرا ورود نکردیم.
بابکان پور بیان کرد: هیئت حل اختلاف مرکزی نیز این رأی را صادر و آن را ابلاغ کرد. در این مدت ایشان وارد چرخه کار شدند، استعلام‌های آقای دیدار گرفته شد، برج 12 وزارت کشور رأی هیئت حل اختلاف را ابلاغ کردند، مبنی بر اینکه آقای دیدار نمی‌تواند به خودش رأی بدهد و وارد چرخه شورا شود. بعد از زمانی که این رأی ابلاغ شد بنده دیگر هیچ‌گونه نقشی نداشتم و در جریان موضوع نیز نبودم.
وی افزود: زمانی که معاون عمرانی استانداری برای معارفه شهردار رفتند، به بنده اطلاعی ندادند، درحالی‌که باید استعلام قانونی‌بودن یا نبودن شهردار را می‌گرفتند. اعضای شورا اعتراض کردند، ولی بنده را در جریان اعتراض قرار ندادند، و دوباره رأی صادر شد که این رأی به بنده ابلاغ نشده است.


بیشتر بخوانید:

وضعیت فاجعه‌بار در شورای شهر دهدشت / استاندار جدید صدای بی‌رمق دهدشت را بشنود / تشریح آنچه شهرنشینان دهدشتی نباید بدانند / چه کسانی شورای شهر را به سمت انحلال برده‌اند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1