کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار مادوان خبر داد

برگشت 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد

12 مهر 1403 ساعت 19:10

شهردار شهر مادوان از برگشت سه میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد بحران خبر داد.


شهردار شهر مادوان از برگشت سه میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد بحران خبر داد.
داریوش جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه شهر مادوان با مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد، اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر دوم ریاست‌جمهوری و اعتبارات ستاد بحران هیچ اعتباری به شهرداری مادوان اختصاص داده نشد.
وی گفت: اتفاقاً با وجود مراجعه زیاد و قول‌های مساعد مسئولان مربوطه و با توجه به اینکه امکان جذب اعتبار هم وجود داشت و شرایط آن هم فراهم بود، با خبر شدیم که 3 میلیارد تومان اعتبارات ستاد بحران برگشت خورده است.
شهردار مادوان گفت: برای تکمیل پروژه‌ها، جلوگیری از حوادث احتمالی و آبادانی و توسعه شهر مادوان که یک شهر مهاجرت‌پذیر است و در حال حاضر به حدود 30 هزار نفر جمعیت خدمات ارائه می‌دهیم و نیاز شدید به اعتبار داریم؛ اما اطلاع پیدا کردیم که 3 میلیارد تومان از محل اعتبارات بحران برگشت خورد. این جای بسی نگرانی دارد. ما مکاتبات و پیگیری‌های زیادی در این راستا انجام دادیم، اما اعتبار کافی به ما اختصاص داده نشد.
به گزارش کبنا، بر اساس گفته‌های یک‌ منبع مطلع اعتبارات و تخصیص‌ها به استاندار وقت ابلاغ شده و همچنین اعتبارات ستاد بحران به او ابلاغ شده و مشخص‌ نیست که او برای پیگیری به چه کسی این‌‌ ابلاغ واگذار کرده و این درحالی‌است که استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل مشکلات عدیده‌ای که در حوزه زیرساخت دارد، نیاز شدید به این اعتبارات دارد. امید می‌رود که استاندار جدید با مدیران کم‌کار در خصوص عدم‌ جذب اعتبارات به‌نحو شایسته برخورد لازم را داشته باشد.


کد مطلب: 491322

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491322/برگشت-3-میلیارد-تومان-محل-اعتبارات-ستاد-بحران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1