کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

شهردار بیدار است / عذرخواهی دیدار / پیمانکار جدید همه جانبه پای کار خواهد بود

19 مهر 1403 ساعت 22:11

شهردار دهدشت از خلع ید پیمانکار خدمات شهری و شروع به کار پیمانکار جدید خبر داد و گفت: تا زمان رسیدن به رضایت شهروندان، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.


شهردار دهدشت از خلع ید پیمانکار خدمات شهری و شروع به کار پیمانکار جدید خبر داد و گفت: تا زمان رسیدن به رضایت شهروندان، پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری دهدشت، خسرو دیدار در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به محض دریافت خبر‌هایی از نارضایتی شهروندان و مشاهده کم کاری‌ها درباره برخی مشکلات حوزه شهری، بررسی این موضوع در برنامه کاری قرار گرفت و در راستای افزایش رضایت مردم شهر دهدشت، پیمانکار مرتبط با فعالیت‌های خدمات شهری که موجب بروز نارضایتی مردم شده بود، لغو قرارداد شود و پیمانکار جدید کار خود را از فردا آغاز می‌کند.
شهردار دهدشت در ادامه افزود: ان‌شاءالله از فردا پیمانکار جدید فعالیت خود را به صورت همه جانبه آغاز خواهد کرد.
خسرو دیدار عنوان کرد: بابت اختلال و خللی که در این ایام برای شهروندان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم. ان‌‌‌شاءالله بیشتر از این شرمنده مردم فهیم شهرستان کهگیلویه نشوم و از صبر و حوصله همه همشهریان عزیز کمال تقدیر تشکر و قدردانی را دارم.
وی در پایان از همراهی و همکاری مسولان شهرستان کهگیلویه از جمله فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه تشکر و قدردانی نمودند.


کد مطلب: 491594

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491594/شهردار-بیدار-عذرخواهی-دیدار-پیمانکار-جدید-همه-جانبه-پای-کار-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1