کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

هیاهوی بسیار برای هیچ؛ دید و بازدیدهای نماینده کهگیلویه

24 آبان 1399 ساعت 20:57

غوغاسالاری رسانه‌ای و رویکرد قریب به ۱۷۰ روزه نماینده کهگیلویه به هیچ جایی بجز ترویج ناامیدی حوزه نمایندگی، راکد ماندن پروژه‌های اشتغال‌زا و ادامه نشستن غبار فقر حاکم بر معیشت مردم در شهرستان‌ها نمی‌انجامد، تا چهار سال سکون و واپس ماندگی دیگر بر دو دهه نمایندگی حجت الاسلام سیدمحمد موحد بر چهار شهرستان کنون پرجمعیت کهگیلویه افزوده شود.


تعدد وب سایت‌های منطقه‌ای-رسانه‌ای موحد در پوشش انتخابات دست بالای وی در اسفند انتخابات را داشت، اما همین رویه تیتر سالاری مدیحانه در امر نمایندگی گرچه مسبوق به سابق و ادامه دار بوده اما چیزی که در جامعه منعکس و قابل لمس است، با حرف درمانی رسانه‌ای و دید و بازدیدهای بی نتیجه نه تنها عمران و آبادی صورت نمی‌پذیرد، بلکه به هدر رفت وقت و انرژی توسط کت و شلوار پوش‌های اداری که باید در دفاتر محل خدمتشان به امور مردم بپردازند، بیشتر سرعت می‌بخشد.
طی چند ماه، دو بازدید از شهر قدیم دهدشت با همان پیام و همان مایه گذاشتن از بودجه تخصیصی مجلس پیشین؛ قضا آنکه مدیرکل میراث فرهنگی نیز می‌توانست برای پیگیری بودجه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وقت بگذارد که اگر مبالغی آزاد شد، کجا و چگونه هزینه شده است؛ اگر چه بنا به سابق همین نگاه نیز سیاسی صرف و نه فرهنگی است و نماینده محترم از ۱۰ میلیارد لقمه آماده تخصیصی مجلس پیشین و نگاه ویژه به مسئله میراث و گردشگری برای درج در کارنامه خود نمی‌گذرد.
دید و بازدید از صنعت شکست خورده بردیان و در آستانه نابودی کهگیلویه، نه درمان است و نه سرکشی به مزار هیچ مرده‌ای کسی را زنده کرده است؛ تنها داغ بازمانده‌اش را غمین‌تر می‌کند. اما آیا بازدید از تنها کارگاه دست و پا شکسته صنعتی کهگیلویه را می‌توان اسمش را بازدید و حمایت از صنعت دانست؟
کما اینکه راه حمایت از صنعت در بانک‌های عامل استان کهگیلویه و بویراحمد و توجه به عوامل انسانی واقعی صنعت می‌گذرد، نه به شکل حمایت از حامیان انتخاباتی برای اخذ تسهیلات و هزینه کرد در مراکز استان‌های همجوار در امر خرید، فروش و برج‌سازی محلات لوکس تهران؛ و نه حمایت از همانان که در گذشته دور و با حمایت نماینده محترم، به نام صنعت و شهرک صنعتی وام گرفتند و به کام ذی نفعان شخصی (نه اشتغال و تولید) عبور می‌کند.
در ادامه و از جمله بازدیدهای رفع تکلیفی نماینده به همراه تکرار بازی و ترکیب کت و شلوارپوشان همراه، می‌توان به چندین و چند بازدید از پروژه ملی پاتاوه- دهدشت، پل بزرگ شهرستان لنده، جاده دهدشت- سوق و لنده، دهدشت - چرام، ورودی‌های شهر دهدشت، جملگی نماینده را از بیکاری حاکم رهانید و می‌توان گفت تنها نام و دخلی که به نماینده دارند، همین بازدیدهای وقت و بی وقتی است بازدید کند یا نکند، سرعت کار توسط مجموعه اجرایی به همین منوال کنونی پیش می‌رود.
مخلص کلام آنکه غوغاسالاری رسانه‌ای و رویکرد قریب به ۱۷۰ روزه نماینده کهگیلویه به هیچ جایی بجز ترویج ناامیدی حوزه نمایندگی، راکد ماندن پروژه‌های اشتغال‌زا و ادامه نشستن غبار فقر حاکم بر معیشت مردم در شهرستان‌ها نمی‌انجامد، تا چهار سال سکون و واپس ماندگی دیگر بر دو دهه نمایندگی حجت الاسلام سیدمحمد موحد بر چهار شهرستان کنون پرجمعیت کهگیلویه افزوده شود.
 


کد مطلب: 427529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/427529/هیاهوی-بسیار-هیچ-دید-بازدیدهای-نماینده-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1