تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۴۳۵۲۴۷
یادداشتی از کیمیا ملک‌زاده:

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

۱
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند
کبنا ؛کیمیا ملک‌زاده دانشجوی علوم سیاسی در مطلبی با اشاره به انتخابات 1400 ریاست جمهوری نوشت:عالمان بی عمل از غایت حرص و امل/ خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند/ اینک که کشورم ایران در آستانه انتخابات سرنوشت ساز و نقش پردازقرار گرفته است ازنامزدهای محترم می‌خواهم وعده‌های بی پشتوانه آقای روحانی را تکرار نکنند؛ و دچار جَوزدگی و هیجانات فضای انتخاباتی نشوند؛ و منافع ملی و مصالح کلی مردم را فدای رقابت‌های حزبی و منافع جناحی و بازی‌های دو قطبی چپ و راست (اصلاح طلب اصولگرا) نکنند.
کاندیدای که وعده می‌دهد و آن وعده محقق نمی‌شود به کل نظام آسیب می‌زند و ملت را نسبت به کل نظام بدبین می‌کند به خصوص اگر این فرد رئیس جمهور باشد که مسئول اصلی اجرائیات کشوراست؛
بحث وعده‌ی واهی و پوچ ندادن به مردم آنقدر حیاتی و خطیر است که خداوند در این باره می‌فرماید: (ای کسانی که ایمان آورده‌اید چرا چیزی را می گویید که انجام نمی‌دهید؛ نزد خدا سخت ناپسند است که چیزی را بگوید و انجام ندهید).
در جامعه اسلامی و غیر اسلامی حتی آنهایی که به هیچ دینی معتقد نیستند این موضوع را کاملاً قبول دارند کسی که وعده غیر واقعی می‌دهد به درد خدمت به مردم نمی‌خورد؛ کما اینکه ما در دولت آقای روحانی شاهد وعده‌های ۱۰۰ روزه برای حل مشکلات و رونق اقتصادی نیز بودیم که نه تنها به این وعده‌ها عمل نکردند بلکه هر روز شاهد وعده‌های شگفت دیگری هم بودیم؛ اکنون برای این که شاهد تکرار وعده‌های بدون حامی نباشیم مهمترین وظیفه مردم این است که با شناخت فرد و میزان عملگرایی و عمل به وعده‌هایی که میدهندآنهارا تشخیص دهند؛ چراکه ضروری‌ترین ویژگی برای یک کاندیدا بحث عمل‌گرایی به حرفها و میثاق‌هایی است که در ایام تبلیغات به مردم گفته است.
کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه چهره‌ای که قبولش ندارند می‌شود کشور را جور دیگری اداره کرد و سیاست کشور به جای آنکه شو و نمایش باشد می‌تواند بر اساس منافع مردم و رسیدگی به مستضعفین و محرومین اداره شود؛ در واقع نگاه ما جایگزین کردن یک فرد به جای دیگری نیست؛ ما می‌خواهیم یک فرهنگ غلط و باطل را تغییر دهیم.
بنابراین روز ۲۸ خرداد روز سرنوشت‌ساز همگان است و آحاد مردم خصوصاً جوانان عزیز را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخابات اصلح دعوت می‌کنیم؛ روز ۲۸ خرداد اتمام انتخابات نیست بلکه ما می‌خواهیم دولت ۲۹ خرداد را شکل دهیم
دولتی که مسئله‌اش این است که فردای انتخابات چگونه می‌توان مملکت را اداره کرد...!
 وعده ما ۲۸ خرداد
به امیدایرانی پیروز وسربلند
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهد ی بنانی
Iran, Islamic Republic of
کاندیدایی مانند زاکانی تا دیروز توهین به لر ها می کرد ؛؛فحششان میداد حالا پول توجیبی براش خرج میکنند !!!!!!!استان ما فقط تقلیدییند وبس ::؛؛؛غیرپرست
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1