تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۴۲۰۸۴
یادداشت ارسالی خطاب به رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندارکهگیلویه و بویراحمد

واکنش اعتراضی معلولان و جامعه هدف به گزینه مدیرکلی بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد/بهزیستی را فدای معاملات سیاسی نکنید

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واکنش اعتراضی معلولان و جامعه هدف به گزینه مدیرکلی بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد/بهزیستی را فدای معاملات سیاسی نکنید
کبنا ؛بعداز شنیده هایی از اعلام و‌گمانه زنی برخی رسانه ها از احتمال انتصاب یک چهره خارج از مجموعه بهزیستی به عنوان مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ؛جمعی از جامعه معلولین و جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی خطاب به مدیر سازمان بهزیستی کشور ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مجمع نمایندگان استان اعتراض خود را نسبت به این انتصاب اعلام و رسانه ای کردند که عیناً منتشر می گردد.
 
بسمه تعالی 
ریاست محترم بهزیستی کشور 
 
استاندار محترم کهگیلویع و بویراحمد 
و
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی 
 
احتراما باستحضار عالی جنابان می رساند ما گروهی از جامعه هدف بهزیستی از استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به انتصاب مدیری خارج از مجموعه بهزیستی به عنوان مدیرکل اعتراض داریم و هشدار می دهیم منافع معلولان و جامعه هدف بهزیستی را مورد معاملات سیاسی قرار ندهید.
 
جناب آقای دکتر قادری و دکتر احمدزاده از شما مدیران کشوری و استانی دولت کار و‌کرامت آقای رئیسی که دولت خود را دولت امید محرومان نامیده است با انتصاب افراد خارج از مجموعه بهزیستی دل جامعه هدف را از این دولت ناامید نکنید .
 
مدیری که خارج از مجموعه بهزیستی است نمی تواند در این مجموعه موفق باشد چرا که این مجموعه نیاز به نیروی متخصص و دردآشنا بدون سیاسی کاری دارد تا بتواند گوشه ای ازآلام و دردهای جامعه هدف را بکاهد و خوشبختانه در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد نیروهای تحصیلکرده و متخصص و آشنا به مجموعه وجود دارد.
 
چه ضرورتی دارد که انتخاب مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خارج از مجموعه باشد که از هم اکنون صدای اعتراض جامعه هدف بلند شده است لطفا بهزیستی را وارد بازی ها و معاملات سیاسی نکنید.
 
چرا که به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را بگذارید ناخدای بهزیستی فردی آشنا و متخصص از درون مجموعه بهزیستی باشد.
 
در خانه اگر کس است یک حرف بس است
 
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار 
 
 
جمعی از معلولین و جامعه هدف بهزیستی شهرستان های کهگیلویه ؛لنده؛بهمئی و چرام و یاسوج
 
 
آذرماه ۱۴۰۰
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
اگه راس ایگیت اسمتونه بنویسید سیچه خبر دروغین و کلی ایزنیت
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای دهرابپور همون انتقال خون هم براش زیاد بود
لیلا
Iran, Islamic Republic of
قبلا که از خود بهزیستی بود چه گلی به سرتون زدن. حداقل بفرمایید بی کفایت نذارید قابل باورترِ
بهزیستی استان
Iran, Islamic Republic of
افتخار کنید به مدیرکلی دکتر دهرابپور بسیجی انقلابی و خانواده شهید. تا کنون مدیرکل و معاونین و مدیر ادارات بهزیستی شهرستان ها از بیرون از سازمان آمده اند چیزی نگفتید و خفه شدید!!!!!!!!!!!!!!!!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بهزیستی به جایگاهی جهت نیروهای دست چندم در هر دولتی تشکیل شده که بدون پست مانده اند و بدنبال رزومه کاری هستند که بعدها بتوانند به استناد این رزومه در سمت‌های دیگر باشند. وضعیت فَشَل فعلی بهزیستی چه در حیطه جامعه هدف و چه در حیطه پرسنل بیانگر وجود سیاستگذاران و تصمیم گیران خارج سازمانی است که به دلیل عدم اشراف و ناکارآمدی و ناآگاهی از رسالت بهزیستی ،این سازمان را در ورطه سقوط سازمانی قرارداده و سازمانی را که خود باید متولی ساماندهی آسیبهای اجتماعی باشد به منشأ انواع آسیب ها مبدل نموده است.فردی که الان کاندیدا هستند ،فردی شریف و محترم هستند و از خانواده معزز شهدا .ولی آیا این موارد بدون داشتن یک روز سابقه در حوزه بهزیستی جهت سکانداری سازمانی به گستردگی بهزیستی کافی است؟آیا بهزیستی و ابواب جمعی آن به مکانی جهت آزمون و خطای استاندار و نمایندگان تبدیل شده است؟
استاندار و نمایندگان محترم ،به هوش باشید که صدای پای مهیب آسیب های اجتماعی ،در درون خانواده ها هم به وضوح شنیده میشود و در حال متلاشی کردن بنیان خانواده هاست.
نرخ بالای خود کشی ،نرخ بالای معلولیت ،نرخ بالای اعتیاد و..در استان بیداد میکند.لطفا بالا غیرتا این یک اداره را سیاسی نکنید و بگذارید خود مجموعه تصمیم گیری باشند.
یا علی مدد
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1